مدیر پایانه راه آهن تربت‌حیدریه گفت: راه‌اندازی قطار از مبدأ تربت‌حیدریه به تهران و اختصاص ۸۰ درصد ظرفیت مسافر آن به این مسیر مشکل کمبود سهمیه مسافر تربت‌حیدریه را رفع می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد خالقی نیا مدیر پایانه راه آهن تربت‌حیدریه گفت: در حال حاضر قطار تربت‌حیدریه بین راهی است، زیرا مبدأ آن طبس و مقصد آن تهران است و سهمیه مسافر تربت‌حیدریه ۶۰ نفر می‌باشد، اما تقاضا بیشتر از این تعداد است.

وی گفت: در حال حاضر قطار طبس - تهران هر ۲ روز یکبار این مسیر و هر چهار روز یک بار مسیر خواف - طبس را طی می‌کند که اگر یک قطار خاص طبس - تهران و یک قطار خاص خواف - تهران راه‌اندازی شود هر روز در تربت‌حیدریه قطار خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


مدیر پایانه راه آهن تربت‌حیدریه گفت: بیشترین حجم حمل و نقل بار از مبادی خواف و سنگان است که ۷۰ درصد بار شرق کشور مربوط به این ۲ شهرستان است و در آینده که راه آهن به افغانستان و بیرجند و چابهار نیز وصل شود ایستگاه تربت‌حیدریه نزدیکترین مسیر و پر تردد خواهد شد و طبق نظر کارشناسان اداره راه آهن تربت‌حیدریه بابد به مرکز مستقل ارتقا یابد.

خالقی نیا گفت: تبدیل این اداره به مرکز مستقل در دولت قبل با مخالفت سازمان امور استخدامی مواجه شد که امیدواریم در دولت سیزدهم به جایگاه واقعی خود برسد.

انتهای پیام//ا.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.