مربی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، موفق به کسب رتبه سوم بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش آیینی سنتی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  معصومه هادی  مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: برگزیدگان بخش‌های مختلف بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مراسم اختتامیه این رویداد که عصر روز گذشته در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد، معرفی شدند.

معصومه هادی گفت: هیات داوران شیرین کیخایی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را باقصه بی‌بی سه‌شنبه، شایسته کسب رتبه سوم بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش آیینی سنتی اعلام کرد.

هادی گفت: جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری، عرصه رقابت با قصه گویان ایرانی و کشور‌های خارجی و یک رویداد منحصر به فرد فرهنگی است که اثرات بسیاری بر جامعه و نسل امروز دارد.

وی گفت: بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۵ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون آغاز شد و پس از پنج روز حضور قصه‌گویانی از سراسر کشور به شکل حضوری و قصه‌گویانی از پنج قاره جهان به شکل آنلاین، عصر روز۳۰ آذر با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

دبیری این دوره از جشنواره را محمد گودرزی‌دهریزی بر عهده داشت و هیات داوران متشکل از محمدرضا یوسفی، مهدی چایانی و داود فتحعلی‌بیگی بودند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار