دو طرح اعضای هیئت علمی دانشگاه اردکان از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان طرح‌های برگزیده کشوری انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، به منظور شناسایی و تدوین قرارداد‌های برگزیده دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، دو طرح از اعضای هیئت علمی دانشگاه اردکان از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان طرح‌های برگزیده کشوری انتخاب شد.

با توجه به اهمیت مستندسازی و معرفی دستاورد‌های دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور، دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به شناسایی و تدوین قرارداد‌های برگزیده دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها نموده است.

امسال قریب به ۱۵۰ طرح از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمع‌آوری شده و این مجموعه تحت عنوان کتاب طرح‌های صنعتی برگزیده دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۰ منتشر شده است.

در کتاب طرح‌های برتر دانشـگاه‌ها و پژوهشـگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ دو طرح پژوهشی دانشگاه اردکان با عناوین "مدل‌سازی بیمارستان برکت از لحاظ انرژی" با پژوهشگری مینا علاف‌زاده عضو هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی و طرح "تولید تجاری کنجاله گوار به منظور جایگزینی با کنجاله سویا به عنوان خوراک دام و طیور" با پژوهشگری حیدر مفتاحی‌زاده عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، به عنوان طرح‌های پژوهشی برگزیده انتخاب و در این کتاب به چاپ رسیدند.

مینا علاف‌زاده عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه اردکان دارای دکترای مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی است که دارای ده‌ها عنوان مقاله، تالیف و پژوهش در موضوعات انرژی و بیومکانیک است و حیدر مفتاحی‌زاده دارای دکترای گیاهان دارویی و معطر است و صاحب چندین عنوان طرح تحقیقاتی-فناورانه، ثبت اختراع به همراه تاییدیه علمی، تجاری‌سازی محصولات و تولید دانش فنی در حوزه گیاهان دارویی و صنعتی است و برای دومین سال پیاپی به این مهم دست یافته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.