رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در زمان سیل، خشکسالی، بی آبی و زلزله حدود ۲ هزار تن خوراک دام رایگان بین کشاورزان و دامداران توزیع شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان  به همراه نماینده مردم دزفول در مجلس و نماینده با اتحادیه دام و نماینده آیت الله فرحانی (نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری) در اتحادیه دامداران استان حضور پیدا کردند.

مشکلات دامداران استان از جمله کمبود نهاده‌ها و مشکلات بانک‌ها و نقدینگی دامداران و سایر مشکلات از سوی ابراهیمی مدیرعامل اتحادیه دامداران استان مطرح شد.

رئیس سازمان نیز از وضعیت موجود کشاورزان و دامداران خوزستان و اقدامات صورت گرفته در زمان سیل، خشکسالی، بی آبی و زلزله از جمله کمک‌های بلاعوض و توزیع حدود ۲هزار تن خوراک دام رایگان بین دامداران متضرر از حوادث مذکور و برنامه‌های آینده و در حال اجرای جهاد کشاورزی استان خوزستان گزارشی ارائه نمود.

آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس نیز گفت: از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد تا به دامداران و کشاورزان کمک شود تا امنیت غذایی مردم به خطر نیفتد.

آوایی افزود: خوزستان بیشترین ظرفیت کشاورزی و دامپروری در کشور را دارد و می‌توانیم با مدیریت صحیح آب از ممنوعیت کشت در استان جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.