برترین‌های بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، اسامی برگزیدگان بخش‌های مختلف بیست‌ و سومین جشنواره بین‌ المللی قصه‌گویی در مراسم اختتامیه این‌ رویداد که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد، اعلام شد.

در این مراسم که مسئولانی از وزارت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور داشتند اعضا و مربیان کانون فارس نیز در بخش‌های مختلف جشنواره به عنوان برگزیده معرفی شدند.

بر این اساس، ضحی محزون از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در بخش برگزیدگان قصه‌گویی بخش ملی (زنان و مردان) با قصه موش دم بریده شایسته تقدیر شناخته شد.

مریم سعادت، محمد مسلمی و مصطفی رحماندوست این بخش از جشنواره را داوری کردند.

همچنین سمیه آورند و راضیه احمدی از کانون فارس برای اثر تحلیل تطبیقی نشانه‌های غیرزبانی قصه‌گویان ایرانی و خارجی به عنوان برگزیدگان بخش مقاله بیست و سومین جشنواره بین‌ المللی قصه‌گویی معرفی شدند.

امیرحسین رنجانبر، بهروز محمودی‌بختیاری، حسین زارع و سعید حسام‌پور بخش مقاله جشنواره بیست و سوم را داوری کردند.

علی صادقی با پادکست پژوهشی قصه ما قصه زندگی و حمیده مختاری برای پادکست «خروس نگو یک ساعت از فارس در بخش‌های پادکست پژوهشی و پادکست قصه‌گویی (زنان و مردان) مقام برتر را کسب کردند.

این بخش را ایوب آقاخانی، گلاره عباسی و فرزاد شیرمحمدی داوری کردند.

بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون آغاز شد که قصه‌گویانی از سراسر کشور به شکل حضوری و قصه‌گویانی از پنج قاره جهان به شکل آنلاین، طی برگزاری مراسمی و با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

دبیری این دوره از جشنواره را محمد گودرزی‌دهریزی بر عهده داشت.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.