رستم زاد گفت: برای پیشگیری از ویروس امیکرون، نظارت‌های بهداشتی در مرز مهران بیشتر می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، جهانگیر رستم زاد معاون امور اقتصادی استانداری ایلام در نشست قرارگاه کرونا در استانداری ایلام گفت: کارگروه رسانه فعالیت و بحث‌های خوبی دارد و در خصوص فرهنگسازی در جامعه و حوزه رسانه‌های استان خصوصا در فضای مجازی اقدامات خوبی صورت داده است که جای تقدیر دارد.

او بیان کرد: فرمانداران برای حضور در این کارگروه و پاسخ به سوالات فعالان همکاری‌ها را افزایش دهند و به سوالات مطرح شده پاسخ دهند.

رستم زاد با اشاره به فرهنگسازی کارگروه رسانه در حوزه مخاطبان خود افزود: برای فرهنگسازی در بین عامه مردم نیز باید صدا و سیما ورود بیشتری داشته باشد و نسبت به رعایت دستورالعمل ها با توجه به ورود سویه جدید ویروس کرونا به کشور تأکیدات بیشتری داشته باشد.

او با تأکید بر نظارت بیشتر در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان بیان کرد: در مدارس حتما نسبت به فرهنگ سازی و مراقبت از دانش آموزان و تجمع آنان خصوصا در بحث مدارس ابتدایی نظارت بیشتری صورت گرفته و حتما با خود دانش آموزان و اولیای آنان صحبت شود و همچنین از ورود افرادی که اعلامی در این خصوص دارند به مدارس جلوگیری شود.

معاون استاندار ایلام، بیشترین ضرر و زیان ناشی از همه گیری کرونا و ایجاد پیک‌های کرونا را متوجه بازاریان و اصناف بیان کرد و بر رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از ایجاد پیک‌های جدید در جامعه تأکید کرد.

او بر ضرورت نظارت بر مرز مهران برای جلوگیری از ورود بیشتر سویه جدید ویروس کرونا (امیکرون) تأکید کرد و بیان داشت: رعایت پروتکل‌ها در بازارچه مرزی مهران و پایانه شهید سلیمانی باید بیشتر صورت گیرد و نظارت کامل در این خصوص انجام شود.

رستم زاد اظهار کرد: در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی باید به سرعت برخورد شود و در بخش تخلیه و بارگیری بازارچه‌ها رعایت پروتکل‌ها بسیار پایین است و باید نظارت بیشتری در این حوزه صورت گیرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.