سپاه در حال ساخت مجموعه اقامتی - گردشگری در بوستان لیان بوشهر است

استاندار بوشهر گفت: مجموعه اقامتی- گردشگری در بوستان لیان برای خدمات‌رسانی به مردم به همت سپاه در حال ساخت است و نقش مهمی در جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در این بوستان دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر که روند ساخت مسکن با تلاش سپاه امام صادق (ع) استان را بررسی می‌کرد، گفت: ساخت مجموعه اقامتی-گردشگری در بوستان لیان در کنار ساحل بوشهر، نقش مهمی در جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در این مکان دارد.

او افزود: بوستان لیان با وسعت ۲۵۰ هکتار ظرفیتی مهم است که باید با نگاه سرمایه‌گذاری و گردشگری تعیین تکلیف شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: بوستان ملت در ادامه بوستان لیان ساخته می‌شود که در حریم نیروگاه اتمی قرار دارد و با مشارکت شهرداری به فضای سبز تبدیل می‌شود.

محمدی‌زاده گفت: این بوستان با وسعت ۱۵۷ هکتار ساخته می‌شود و قرار است فضای سبز آن با پساب تصفیه‌خانه فاضلاب پایگاه دریایی بوشهر آبیاری شود.

او همچنین افزود: سپاه پاسداران طرح‌های مهمی در عرصه خدمات‌رسانی به مردم در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر در حال اجرا دارد که ساخت مسکن محرومان و نیازمندان از آن جمله است.

استاندار بوشهر گفت: ساخت مسکن ویژه کارکنان این مجموعه نقش مهمی در حل مشکلات آنان دارد که همکاری برای توسعه زیرساخت‌های این طرح‌ها ضروری است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

برچسب ها: گردشگری ، ساحل بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
سپاه برای مردمی که سرپناه ندارن بسازه والا امیدی از دولت نییت