مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: سامانه حضور در کلاس‌های آنلاین از دسترس همدان خارج بوده و به صورت نظام‌مند بدهکاران را تشخیص داده و آن‌ها به محض پرداخت بدهی می‌توانند، مجدد وارد سامانه شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسعود محمودی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به علت قفل شدن سامانه حضور در کلاس‌های آنلاین برای دانشجویان بدهکار بیان کرد: این سامانه از دسترس همدان خارج بوده و به صورت نظام‌مند بدهکاران را تشخیص داده و آن‌ها به محض پرداخت بدهی می‌توانند، مجدد وارد سامانه شوند.

او افزود: این سامانه کشوری بوده و تنها مختص همدان نیست، بنابراین دانشجویان در صورت پرداخت بدهی می‌توانند مجدد وارد سامانه شوند.

محمودی با بیان اینکه تمامی دانشجویان در کانال تلگرامی دانشگاه آزاد اسلامی عضو هستند، گفت: چندین مرتبه و به طور مکرر از طریق تلگرام و به طرق مختلف اطلاع رسانی انجام شده و دانشجویان بدهکار قبل از قفل شدن سامانه، در جریان این موضوع بوده‌اند.

اوبا بیان اینکه دانشجویان بدهکار باید هرچه سریعتر برای رفع بدهی اقدام کنند، اظهار داشت: این دانشجویان در صورتی که در ساعت اداری نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند ظرف مدت ۲۴ ساعت سامانه برای آن‌ها باز خواهد شد همچنین در صورتیکه در ساعت غیر اداری اقدام به پرداخت بدهی کنند، ظرف مدت ۴۸ ساعت سامانه حضور در کلاس برای آن‌ها باز می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در حال حاضر دانشجویان بدهکار نمی‌توانند در کلاس شرکت کنند که کلاس‌های از دست رفته را می‌توانند به صورت ضبط شده و فیلم، بعد از پرداخت بدهی مشاهده کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

او گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام امتحانات بهتر است دانشجویان هرچه سریعتر نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.
منبع ایسنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.