مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: حادثه ریزش ساختمان در آخر خیابان عباسی تبریز ۵ کشته و ۱۵ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: تا بامداد امروز تعداد جانباختگان حادثه ریزش ساختمان ۲ نفر بود، اما با ادامه آوار برداری‌ها پیکر ۳ جان باخته دیگر بیرون آورده شد.

وی افزود: در این حادثه ۱۵ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۱۱ نفر پس از دریافت کمک‌های درمانی از بیمارستان ترخیص شدند و ۴ نفر همچنان بستری هستند.

هنربر افزود: آواربرداری این ساختمان همچنان ادامه دارد و نیرو‌های نظامی ، انتظامی و آتش نشانی نیز برای تامین امنیت و امداد رسانی در محل حادثه حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: حدود ساعت ۱.۵ بامداد امروز یک مرد و ساعت ۲۵ دقیقه بامداد نیز یک زن و مرد که زیر آوار محبوس شده بودند، از زیر آوار بیرون کشیده شدند و عملیات آواربرداری با احتیاط برای بیرون کشیدن افراد احتمالی مانده در زیر آوار ادامه دارد.

هنربر اضافه کرد: در طبقه پایین این ساختمان چهار طبقه یک واحد صافکاری فعالیت می‌کرد و انفجار گاز موجب ریزش این ساختمان شد و البته دلیل اصلی این حادثه همچنان در حال بررسی است.

وی گفت: ۲ ساختمان مجاور این مکان نیز برای جلوگیری از احتمال ریزش به دستور دادستان تبریز، تخلیه شده و افرادی که مکانی برای ماندن نداشتند، توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز اسکان داده شدند.

عصر روز گذشته یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه در آخر خیابان عباسی تبریز بر اثر انفجار گاز ریزش کرد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.