محمدرضا جان‌نثاری گفت: نباید معطل کار‌های بیهوده شویم باید همه‌وقت کشور را صرف سازندگی و تولید کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: کشور در وضعیت خاصی قرار دارد و بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب و علیرغم تمام پیشرفت‌هایی که داشته‌ایم، امروز مردم کشور ما مشکل دارند و باید تعارفات را کنار بگذاریم و قبول کنیم که معیشت مردم سخت شده است.

وی گفت: در سال‌های اخیر آمار جمعیتی که زیرخط فقر هستند به‌شدت به‌صورت صعودی بالا رفته و این وضعیت به‌طوری است که به اعتماد عمومی مردم ضربه واردشده و بعضاً سرمایه‌های اجتماعی را ازدست داده‌ایم، ما باید این سرمایه از دست‌رفته و ضربه دیده را با کار احیا کنیم.

جان‌نثاری گفت: مردم از دعوا‌های سیاسی و جناحی خسته شده‌اند، دولت گذشته ۴ سال اول مردم را به دولت قبل حواله می‌داد و چهار سال بعدی را به گردن ترامپ و برجام انداخت و نتیجه این شد که وضعیت اقتصادی کشور به مشکل خورده است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه باید باکار و فعالیت، کشور را دوباره آباد کنیم، گفت: نباید معطل کار‌های بیهوده شویم باید همه وقت کشور را صرف سازندگی و تولید کنیم و جلوی فساد را بگیریم، انقلاب را معطل موهومات نگذاریم.

وی گفت: دولت سیزدهم شعارش دولت مردمی است و باید درک درستی از زندگی مردم داشته باشیم و پای صحبت‌های مردم بنشینیم، نه اینکه از پشت شیشه‌های ماشین زندگی مردم را برانداز کنیم، امروز مردم مشکلات خاص خود رادارند و مشکلات هم مشخص است.

جان‌نثاری با بیان اینکه باید در کنار مردم قرار گرفت و شانه‌به‌شانه مردم جلو رفت، گفت: ریل سیاست اجرایی کشور عوض‌شده است و به فرماندار جدید توصیه می‌کنم که برای دنیا و آخرت مردم برنامه داشته باشد، مردم باید مشکلاتشان حل شود و عاقبت‌به‌خیر شوند.

وی با بیان اینکه به فرماندار توصیه می‌کنیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کند و به جریان انقلابی میدان دهد، گفت: جوان انقلابی باید دستش باز باشد و بچه‌های حزب‌اللهی باید فعالیت دینی و اجتماعی انجام دهند و مردم را به صحنه بیاورند چرا که قطعاً با آمدن مردم مؤمن به صحنه، سرمایه‌های اجتماعی بازخواهد گشت.

ظریفی گفت: کلیه مسؤولین باید دارای برنامه مدون و با پشتوانه علمی و پژوهشی باشند و اولویت‌های مردم را شناسایی و برای آن کار انجام شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.