۲ قصه‌گوی بوشهری در بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوش درخشیدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: در بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مشکات عباسیان عضو نوجوان کانون پرورش فکری مرکز کنگان در بخش آیینی سنتی و قمر غلامیان مربی مسئول کانون پرورش فکری مرکز دیلم در بخش بین‌الملل رتبه سوم را به دست آوردند.

 سمیه رسولی افزود: این جشنواره از پنجشنبه ۲۵ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در تهران آغاز شد و پس از ۵ روز با حضور قصه‌گویانی از سراسر کشور به شکل حضوری و قصه‌گویانی از ۵ قاره جهان به شکل برخط، عصر دیروز(سه‌شنبه ۳۰ آذر) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

موفقیت بوشهری‌ها در جشنواره بین المللی قصه‌گویی

او ادامه داد: کسب دو مقام کشوری و بین المللی در این جشنواره نشان از توانمندی قصه‌گویان بوشهری در پردازش صحیح قصه، تسلط کافی بر قصه، توانمندی در امر اجرای خوب و تاثیرگذار دارد.

موفقیت بوشهری‌ها در جشنواره بین المللی قصه‌گویی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: فرهنگ و ادبیات عامه این استان بسیار پربار است و مربیان و اعضا توانسته‌اند به خوبی از این ظرفیت استفاده کنند و در ارتقاء جایگاه و نام استان در عرصه‌های ملی و بین الملل کوشا باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.