مدیرکل شیلات آب‌های داخلی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰ باب استخر پیش ساخته برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  عیسی میرانی‌شاهرودی  مدیرکل شیلات آب‌های داخلی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰ باب استخر پیش ساخته برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان با برگزاری مراسمی دریکی از این استخر‌ها در شهرستان زهک افتتاح و راه‌اندازی شد.

عیسی میرانی‌شاهرودی  در حاشیه افتتاح استخر گفت: این استخر‌ها برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در سطح استان با اعتبار ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات مشترک کمیته امداد و بانک اقتصاد نوین (برای هر باب استخر ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال کمیته امداد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض بانک اقتصاد نوین) ساخته و افتتاح شد.

وی گفت: تمامی مراحل انتخاب متقاضیان، ساخت، تجهیز، رهاسازی بچه ماهی و پرورش ماهی تحت نظارت فنی و کارشناسی اداره کل شیلات استان انجام شده است.

مدیرکل شیلات آب‌های داخلی سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر ۱۰ باب استخر ساخته شده در سالجاری، ۹ باب استخر پیش ساخته نیز در سال ۹۹ از محل تفاهمنامه همکاری مشترک کمیته امداد، شیلات و معاونت علمی ریاست جمهوری برای مددجویان کمیته امداد ساخته شده است.

وی بیان کرد: با توجه به نتایج مثبت احداث این استخر‌ها در ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و از طرفی در راستای توسعه فعالیت‌های نوین پرورش ماهی مقرر شده طی سنوات آتی نیز این روند همکاری متقابل ادامه یابد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار