مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از جذب ۳۷۴ هزار و ۳۸۸ مشترک گاز طبیعی در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمدلو مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با جذب ۶ هزار و ۸۴۹ مشترک جدید تا پایان آبان ماه؛ مجموع مشترکین گاز در استان زنجان به ۳۷۴ هزار و ۳۸۸ مشترک افزایش یافته است.

او افزود: هم اکنون ۳۴۲ هزار و ۲۶۹ مشترک به بخش خانگی، ۲۹ هزار و ۷۰۲ مشترک به بخش مشترکین عمومی و ۲ هزار و ۴۱۷ مشترک نیز به بخش صنعتی اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: از اشتراک‌پذیری‌های انجام‌شده در بخش خانگی؛ ۲۳۷ هزار و ۹۶۵ مشترک در شهر‌ها و ۱۰۴ هزار و ۳۰۴ مشترک نیز در روستاهااست.

احمدلو گفت: گازرسانی برای بهره‌مندی حداکثری مردم از این نعمت برای ایجاد آسایش، رفاه اجتماعی، اشتغالزایی، ایمنی بیشتر و توسعه پایدار از مهمترین اهدافی است که شرکت گاز استان زنجان با تمام توان آن را دنبال می‌کند.

او افزود: زنجان با جذب بیش از ۱۳۲ هزار مشترک، شهر ابهر با ۳۸ هزار و ۹۷۳ مشترک و شهر خرمدره با ۲۱ هزار و ۵۴۴ مشترک به ترتیب بالاترین تعداد جذب را در استان زنجان به خود اختصاص داده اند.

احمدلو  گفت: با وجود مشکلات مختلف؛ گازرسانی به روستا‌های استان زنجان ادامه و طبق تعهد و برنامه‌های پیش بینی شده به زیر ساخت‌های اقتصادی و ارتقاء کیفی خدمات توجه داریم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.