مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: از ابتدای سال تاکنون در اهواز، ۴۰ باشگاه به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه ها و استانداردهای لازم پلمب شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهنام قلی‌بیک مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی خوزستان  گفت:  با باشگاه‌هایی که نکات بهداشتی و استاندارد‌های لازم را رعایت نکنند و همچنین با باشگاه‌هایی که مکمل‌های غیرمجاز و مجاز برای فروش وجود داشته باشد، برخورد می‌شود.

او افزود: در باشگاه‌ها اجازه فروش مکمل‌های مجاز با برچسب وزرات بهداشت و مکمل‌های غیرمجاز وجود ندارد و اگر این موضوع را در باشگاه‌ها مشاهده کنیم، از نظر بازرس به عنوان مواد مخدر محسوب شده و با آن باشگاه برخورد می‌شود.

قلی بیک ادامه داد:  البته در همان لحظه با توجه به نوع تخلف به باشگاه اخطار داده می‌شود و در صورت تکرار، از طریق امور باشگاه‌های استان، حراست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و اداره اماکن قطعا با باشگاه فروشنده مکمل برخورد جدی شده و آن باشگاه پلمب خواهد شد.

مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی خوزستان اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون در اهواز، ۴۰ باشگاه به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌ها و استاندارد‌های لازم پلمب شده‌اند و در ادامه نیز با باشگاه متخلف برخورد خواهد شد، زیرا در شرایط کرونایی همه باید دست به دست هم دهیم تا کرونا ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.