با مشارکت بنیاد ۱۵ و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان فارس۹۰ دستگاه ویلچر به معلولان زیر ۱۸ سال استان فارس اهدا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد مهدی رنجبر معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان فارس گفت: مقرر شد تعداد ۲۷ هزار ویلچر به جامعه هدف کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال تحت پوشش بهزیستی در کشور توزیع شود که سهم استان فارس ۹۰ دستگاه ویلچر است.

او ارزش نود دستگاه ویلچر اهدایی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان فارس را ۴۰۰ میلیون تومان برآورد کرد.

رنجبر تصریح کرد: این ویلچرها از سوی معلولان ساخته می شود که با هدف توانمندسازی آنان است.

سید محمد صادق کشفی نژاد مدیر کل بهزیستی استان فارس نیز با اشاره به اینکه  ۱۵۰ هزار معلول در استان فارس وجود دارد توجه به مناسب سازی محیط های تردد معلولان را امری مهم در حمایت از این قشر دانست و ادامه داد: باید در سطح شهرستان ادارات، بانک ها،پارک ها و فضاهای عمومی برای استفاده افراد دارای معلولیت مناسب سازی و ایمن شوند.

او افزود: تاکنون کارهای قابل تقدیری از سوی بنیاد برکت برای فرزندان دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی فارس انجام شده که بنیاد در مسیر توانمندسازی توانخواهان تلاش کرده است.

 مدیر کل بهزیستی استان فارس گفت: استان فارس به عنوان بزرگترین استان کشور، عمده جمعیت عشایر استان را نیز در بر می گیرد و پوشش معلولان در این بخش نیز بسیار مهم و مد نظر است.

در پایان این مراسم یک دستگاه ویلچر به صورت نمادین به خانواده تحت پوشش دارای دو عضو معلول اهدا شد و اعضای این خانواده مشکلات خود را با مدیرکل بهزیستی فارس و مسئولان بنیاد برکت مطرح  کردند.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.