آیین خوانش و معرفی کتاب «شرحی بر حدیث ولایت فرآیند انقلاب اسلامی» با حضور نویسنده کتاب و به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه فاطمه (س) گفت: امروز میزبان برگزاری آئین خوانش کتاب «شرحی بر حدیث ولایت: فرآیند انقلاب اسلامی» در بزرگترین کتابخانه عمومی کشور که مزین به نام حضرت امام خمینی (قدس سره) است، هستیم.

وی گفت: ایشان سال‌ها پرچمدار نهضت تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و از انقلابیون پا بر جا در دوران پیروزی انقلاب اسلامی است که حضوری مستمر و پررنگ در سخنرانی‌های رهبری در آن سال‌ها داشته اند و در واقع از پیشتازان و سردمداران دفاع از نظام و رهبر انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

سبزیان گفت: فرآیند انقلاب اسلامی»، افزود: دو نکته در این کتاب حائز اهمیت است، اول اینکه طبق فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در دهه ۸۰، نکات ناب و ارزنده‌ای در سخنرانی‌های ایشان وجود دارد که کمتر به آن توجه شده است، اگر چه بعد‌ها کتاب‌هایی در این خصوص منتشر شد، اما حمیدرضا ترقی، نویسنده کتاب از دهه ۷۰ توجه خاصی به این مسئله داشته که سند محکم آن درج پاورقی‌ها ایشان در جراید روز با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

وی گفت: نکته دوم، نیاز اصلی بررسی و تحلیل فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی پس از هر سخنرانی است که می‌تواند یک الگو و راهبرد برای انجام بسیاری از امورات در کشور شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: یکی از دغدغه‌های مجموعه کتابخانه‌های عمومی به عنوان سردمداران حوزه فرهنگ و پیشتازان جبهه دانایی انقلاب اسلامی تبیین معارف انقلاب و شرح و تبیین بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. امیدوارم خروجی این برنامه گامی موثر در مسیر اجرای «نهضت تبیین» طبق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی باشد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.