با آغاز بکار رسمی فاز دوم آرامستان اراک دفن اموات در این محدوه آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مجید آدینه سرپرست آرامستان اراک از آغاز بکار رسمی فاز دوم آرامستان اراک و دفن اموات در این محدوه خبر داد.

آدینه با اشاره به اینکه ظرفیت آرامستان اراک در سال ۱۳۹۷ تکمیل شد گفت: متاسفانه از سال ۹۷ تا امسال اراده قوی در شورای شهر و شهرداری برای تملک کامل زمین و بهره برداری وجود نداشت.

او اضافه کرد: نهایتا امسال با تلاش‌های فراوان ۲ هکتار زمین برای دفن اموات در اختیار سازمان آرامستان اراک قرار گرفت.

سرپرست آرامستان اراک بیان کرد: در سال ۱۳۹۳ شورا و شهردار وقت شهر اراک درصدد تهیه طرحی برای توسعه آرامستان برآمدند که براساس آن، مشاور طرح چند نقطه از جمله سوسن آباد و مشهد میقان را جهت دفن اموات مورد بررسی قرار دارد، اما در نهایت به این نتیجه رسید که طرح توسعه آرامستان اراک باید در ادامه آرامستان فعلی باشد و به منظور توسعه آرامستان زمینی به مساحت ۳۲ هکتار پیشنهاد و کار تملک آن آغاز شد.

بیش از سه سال است که ظرفیت آرامستان اراک تکمیل شده است و با وجود تملیک ارضی جنب آرامستان از سوی شهرداری هنوز کاری برای فاز دوم نشده بود و کار در شورای پنجم به جایی رسیده بود که در معابر بهشت زهرای اراک هم مرده دفن می‌شد.

تا اینکه بالاخره طلسم فاز دوم آرامستان اراک به دست شورای اسلامی ششم و شهرداری اراک شکسته شد و با تحقق وعده شهرداری و شورای ششم، برای رفع مشکل زمین آرامستان اراک کار بر زمین مانده فاز ۲ این آرامستان به مرحله اجرا رسید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.