سردار زاده کمند گفت: مهارت آموزی به یک مطالبه ملی تبدیل شده است و سند ملی مهارت آموزی و اشتغال در شورای عالی اشتغال با حضور رئیس جمهور تصویب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار زاده کمند فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: سربازان در طول خدمت علاوه بر نقش آفرینی که در حوزه دفاع، امنیت، نظم و انظبات اجتماعی دارند در دوره‌های مهارتی که بر آن‌ها تعریف شده است زمان می‌گذرانند.

او افزود: این دوره‌ها برای آن است که در طول خدمت بتوانند موثر واقع شوند و بعد از پایان خدمت سربازی زمینه اشتغال را در جامعه ایجاد کنند.

سردار زاده کمند ادامه داد: در سپاه حضرت ولی عصر(عج) اقدامات موثری رخ داده که جای خوشحالی دارد و ان شاءالله تحقق این کار کرد را شاهد باشیم.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: مهارت آموزی به یک مطالبه ملی تبدیل شده است و سند ملی مهارت آموزی و اشتغال در شورای عالی اشتغال با حضور رئیس جمهور تصویب شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: علاوه بر نیرو‌های مسلح به دستگاه‌های اجرایی کشور مسئولیت داده شد بتوانند به نیرو‌های مسلح کمک کنند در چارچوب اهداف قرارگاه مهارت آموزی تا پایان سال ۱۴۰۱ تمام سربازان را تحت پوشش آموزش مهارتی قرار دهیم.

این مقام مسئول گفت: ایجاد تسهیلات برای اشتغال جوانان برای افراد مهارت دیده که خواهان ایجاد شغل هستند با پرداخت وام صورت می گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.