بهادری گفت: در حال حاضر ۱۲ کیلومتر از سمت دهلران به اندیمشک چهار خطه شده و ۱۸ کیلومتر دیگر هم در حال اجرا برای چهار خطه شدن می‌باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، عبدالله بهادری، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، گفت: محور مهران- دهلران- اندیمشک یکی از محور‌های اصلی استان ایلام می‌باشد که مطالعه ارتقای این محور به چهار خطه به انجام رسیده است.

او ادامه داد: در حال حاضر ۱۲ کیلومتر از سمت دهلران به اندیمشک چهار خطه شده و ۱۸ کیلومتر دیگر هم در حال اجرا برای چهار خطه شدن می‌باشد.

او مطرح کرد: مابقی مسیر به سمت اندیمشک نیز مناقصه چهار خطه شدن آن توسط شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور در قطعات مختلف در حال برگزاری است.

بهادری ادامه داد: در محور مهران به دهلران با توجه به میزان اعتبار در نظر گرفته شده، مناقصه اصلاح مسیر در منطقه نصریان به طول ۴ کیلومتر توسط اداره کل راه و شهرسازی در حال مناقصه و انتخاب پیمانکار می‌باشد.

او اظهار کرد: اداره کل راهداری نیز در حال تعریض و بهسازی قطعاتی از مسیر مذکور است.

او بیان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در حال رایزنی جهت تامین اعتبار برای چهار خطه شدن محور مهران به دهلران می‌باشد که در صورت تامین اعتبار قطعات دیگری از این محور به مناقصه گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.