معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: تکمیل پل چهارم بشار به کاهش بار ترافیکی یاسوج کمک می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کیامرث حاجی زاده معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در نشست شورای ترافیک بر انجام اقدامات لازم برای کاهش تصادفات در جاده‌های استان تاکید کرد و گفت: هر چقدر بتوانیم در تصمیم‌گیری‌ها به حفظ جان مردم کمک می‌کنیم.
 
او با تاکید بر کاهش بار ترافیکی در شهر‌های استان خصوصا شهر یاسوج، افزود: اعتبارات این پل تامین شده و شهردار قول بهره‌برداری در بهمن‌ماه را داده و انتظار می‌رود این طرح حتما در بازده زمانی تعیین شده تکمیل شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه بسیاری از نقاط حادثه‌خیز در اعتبارات امسال دیده شده، اضافه کرد: تقاطع سوق ـ دهدشت استاندارد‌های لازم را ندارد و بار‌ها به شورای فنی و راه و شهرسازی این مورد تذکر داده‌ شده.
 
معاون امور عمرانی استانداری از اختصاص ۳ میلیارد تومان به جاده سوق ـ دهدشت خبر داد و گفت: پیمانکار این طرح هر چه سریعتر مشخص شود.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه طرح پاتاوه ـ دهدشت ۴۴ میلیارد تومان اعتبار دارد در خصوص وضعیت تونل پات در محور پاتاوه ـ دهدشت گفت: هر چه سریع تر روشنایی این تونل انجام و مشکل ریزش آب پیگیری و تعیین تکلیف شود.
 
او همچنین خواستار شروع به کار بلوار فرودگاه یاسوج شد و افزود: پیمانکار این طرح خلع شد و پیمانکار جدید مشخص شده بنابراین طرح باید سریع تر به نتیجه برسد.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.