معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به جریان کولاک در گردنه‌های کوهستانی استان تردد در این جاده ها با همراه داشتن زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر کولاک شدید در جاده های زنجان - تهم - چورزق جریان دارد.

به گفته وی، تردد در این مسیر ارتباطی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگان، خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی مجهز کنند.

یوسفی متذکر شد: رانندگان در مسیرهای ارتباطی استان از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند و عجله ای در ادامه مسیر نداشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر اکیپ راهداری در ۳۱ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

 ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ز

برچسب ها: بارش برف ، کولاک شدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.