کمیته تحقیقات کنگره از اسکات پری، نماینده جمهوری خواه پنسیلوانیا خواست با مقامات قضایی در مورد حادثه حمله به ساختمان کنگره همکاری کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، کمیته تحقیقات کنگره خواستار همکاری اسکات پری، نماینده جمهوری خواه ایالت پنسیلوانیا و از نزدیکان ترامپ درباره حادثه حمله به ساختمان کنگره شد. 

این کمیته هنوز احضاریه‌ای برای اسکات پری ارسال نکرده است. ولی در نامه‌ای رسمی از این مقام قضایی سابق آمریکا و از نزدیکان دونالد ترامپ خواسته در مورد حقایق حمله به ساختمان کنگره با کمیته تحقیقات همکاری کند.

اسکات پری به عنوان یکی از اعضای گروه آزادی مجلس نمایندگان آمریکا نخستین قانونگذاری است که از کمیته تحقیقات کنگره چنین نامه‌ای را دریافت می‌کند. این درخواست یکی از مهمترین اقدامات کمیته تحقیقات کنگره در شناسایی ردپای دونالد ترامپ در حادثه ۶ ژانویه است.

بنی تامپسون، رییس هیئت تحقیقات کنگره در این نامه خطاب به پری گفت: کمیته تحقیقات منتظر همکاری داوطلبانه شماست. شواهد زیادی در دست است که نشان می‌دهد اسکات پری نقش مهمی در انتصاب کلارک به عنوان سرپرست دادستان کل آمریکا داشته است.

همچنین به گفته مقامات آمریکایی، پری طبق اسناد و شواهد به دست آمده ارتباط‌های متعددی با مارک میدوز، رییس دفتر سابق دونالد ترامپ در روز حادثه ۶ ژانویه و پیش از آن داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار