سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: نمی‌دانم چرا مدیرعامل وقت پرسپولیس نمی‌خواست من در این تیم بمانم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص طلبش از این تیم گفت: من لباس تیم‌هایی که در آن‌ها بازی کرده ام را دارم و لباس پرسپولیس را به خاطر این که سرمربی این تیم بودم، نگه داشته ام. پرسپولیس مبالغ کمی از قرارداد من را پرداخت می‌کرد و مدیران این تیم بدین طریق سعی می‌کردند تا به نوعی زمان بخرند. پرسپولیس چهار ماه حقوق من را پرداخت نکرد و وقتی با مدیرعامل تیم صحبت می‌کردم، متوجه می‌شدم که علی رغم میل من برای سرمربیگری در پرسپولیس آن‌ها من را نمی‌خواهند. قانون فیفا می‌گوید اگر مربی یا بازیکنی سه ماه حقوق دریافت نکند، می‌تواند تیمش را ترک کند؛ اما من با این که چهار ماه از پرسپولیس طلب داشتم، همچنان علاقه‌مند بودم کارم را ادامه دهم. من رابطه خوبی با بازیکنان و تماشاگران داشتم و فضای خیلی خوبی بود. من هدف گذاری کرده بودم با پرسپولیس لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را فتح کنم. بازیکنان و تماشاگران خواهان حضور من در تیم بودند، اما وقتی برایم ثابت شد که مدیرعامل وقت پرسپولیس من را نمی‌خواهد، من نیز دلیلی برای ادامه همکاری نداشتم. همه دنیا می‌دانستند که بازنده این پرونده مدیران پرسپولیس هستند، اما آن ها با پرداخت نکردن حقوق من به دنبال خریدن وقت بودند و اشتباه بزرگی را مرتکب شدند.

هدف من قهرمانی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود

او درباره این که مدیران پرسپولیس می‌توانستند با مبلغ کمتری این پرونده را خاتمه دهند، عنوان کرد: پول اصل موضوع برای من نبود. هیئت مدیره پرسپولیس، بازیکنان و هواداران خواهان حضور من در پرسپولیس بودند و من هم کاملا اعتقاد داشتم می‌توانم پرسپولیس را برای چهارمین بار در لیگ برتر قهرمان کنم. من یک هدف بزرگتر داشتم و آن قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس بود؛ اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در ماه‌های ابتدایی حضورم در پرسپولیس متوجه شدم که تیم کیفیت بالایی دارد و بازیکنان توانایی انجام کار‌های بزرگ را دارند. هنوز هم متوجه نشده ام که چرا مدیرعامل من را نمی‌خواست؛ اما جایی که من را نخواهند، من نیز آن جا نمی‌مانم.

عده‌ای در زمین تمرین آب می‌ریختند تا تمرین برگزار نشود

او ادامه داد: پس از این که من تیم را ترک کردم، صحبت‌های زیادی درباره من مطرح شد. من نیز نمی‌توانستم از خودم دفاع کنم. آن ها آب در زمین تمرین می‌ریختند تا تمرین تیم برگزار نشود.

۲ سال پیش باید قرارداد من پرداخت می‌شد

کالدرون در خصوص واریز شدن آخرین قسط قراردادش گفت: امروز آخرین قسط قراردادم به حسابم واریز شد؛ اما ۲ سال پیش می‌شد این مسئله بدون این که کسی اذیت شود، حل شود. جالب است پرسپولیس بیش از ۱۰۰ هزار دلار هزینه کرد تا پروسه قضایی این پرونده را به تعویق بیندازد و من از این موضوع ناراحت هستم. فیفا با هیچ باشگاهی در این خصوص شوخی ندارد.

او درباره این که آیا نتایج پرسپولیس را پیگیری می‌کند، بیان کرد: من کاملا پیگیر اخبار فوتبال ایران هستم. کارولین بولنی که در ایران کار می کند، مثل برادر من است و من با او در ارتباط هستم. من با تماشاگران و خبرنگاران نیز ارتباط دارم.

بازیکنان ایرانی از سطح فنی و هوش بالایی برخوردار هستند

کالدرون درباره این که آیا اگر به گذشته برگردد باز هم پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس را قبول می‌کند یا خیر، گفت: من با ناراحتی از ایران رفتم، اما باز هم با کمال میل پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس را قبول می‌کردم. مهمان نوازی مردم ایران فوق العاده است. بازیکنان ایرانی سطح فنی و هوش بالایی دارند و شور و هیجان هواداران ایرانی مثل آرژانتین است. من با کریم باقری در ارتباط هستم.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص این که از تیم‌های ایرانی پیشنهادی داشته است، اشاره کرد: من هیچ گونه پیشنهادی از تیم‌های ایرانی در چند وقت اخیر نداشته ام.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
ممنون بابت زحمتهایی که برای تیم کشیدی . بحث پول هم مثل همیشه با بی برنامگی چند برابر شد
آخرین اخبار