رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: واکسیناسیون کامل افراد با توجه به احتمال ورود و شیوع سوش اُمیکرون، اطمینان بخش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی بلوطکی رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: لازم است تمامی افراد بالای ۱۸ سال برای تزریق نوبت سوم واکسن کرونا خود مراجعه کنند.

او افزود: تمامی مراکز بهداشت، پایگاه‌های تجمیعی و مراکز روستایی حوزه غرب اهواز آمادگی تزریق واکسن کرونا را دارند و تمام افراد واجد شرایطی که سه ماه از تزریق نوبت دوم آن‌ها گذشته است می‌توانند برای دریافت واکسن اقدام کنند.

احمدی بلوطکی ادامه داد: واکسیناسیون این افراد از نوع واکسن تزریق شده در نوبت اول و دوم صورت می‌گیرد و افرادی که هنوز نوبت دوم واکسن خود را تزریق نکرده‌اند بیش از این تعلل نکنند.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز اضافه کرد: این افراد هرچه سریعتر برای انجام واکسیناسیون به مراکز تعیین شده مراجعه کنند و دوره کمون اُمیکرون کوتاه‌تر و سرایت پذیری آن بیشتر است .

این مقام مسئول گفت: علایم سوش اُمیکرون شامل ضعف، بی حالی، خستگی، کاهش انرژی، تمایل به استراحت، سرفه خشک و تعریق شبانه، خراشیدگی ته حلق و احساس گلودرد شدید بوده و لازم است مردم آگاهانه و با تکمیل واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از شیوع سوش جدید بیماری پیشگیری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.