اداره کل هواشناسی استان سمنان برای اواخر وقت فردا کاهش دمای هوا بین پنج تا ۱۰ درجه سانتیگراد را در شهر‌های استان سمنان اعلام کرد

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج مصطفوی مدیرکل هواشناسی استان سمنان عصر دوشنبه به ایرنا گفت: از اواخر وقت فردا تا اوایل هفته آینده به تدریج دمای هوای شهر‌های استان بین پنج تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

ایرج مصطفوی خاطرنشان کرد: با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امروز و طی روز سه شنبه در برخی نقاط استان سمنان به ویژه نواحی نیمه‌غربی و نواحی جنوبی بارش‌های پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات و نواحی شمالی بارش‌های پراکنده باران و برف و مه‌آلودگی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به اینکه بیشتر نقاط استان این هفته دمای زیرصفر درجه سانتیگراد را در پیش دارند، یادآور شد: تا پایان هفته دمای رضوان به ۶ درجه زیر صفر، شهمیرزاد و میامی به پنج درجه زیرصفر، بیارجمند و مهدیشهر به چهار درجه زیرصفر می‌رسد.

او بیان کرد: سه شنبه در غالب نقاط استان سمنان به ویژه ارتفاعات و نواحی شمالی وزش باد شدید و بسیار شدید پیش‌بینی می‌شود و احتمال خسارت ناشی از باد وجود دارد.

مصطفوی تاکید کرد: چهارشنبه جوی نسبتا پایدار بر استان سمنان حاکم می‌شود و طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات استان بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به کمینه و بیشینه دمای هوای امروز شهر سمنان به میزان ۶ و ۱۲ درجه سانتیگراد، گفت: روز جمعه دمای سمنان به صفر و بیشینه ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

انتهای پیام /  ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.