امام جمعه موقت شهرستان کازرون با بیان اینکه بسیج و بسیجی همواره یار مردم و پشتیبان نظام اسلامی بوده است، گفت: دشمنان طاقت دیدن شوکت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمدجواد عزمی در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش پیامبراعظم ۱۷ در منطقه فامور و کوهمره خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح بالایی در جهان قرار دارد.

او افزود: منافقین داخلی و دشمنان خارجی از دور و نزدیک اقسام توطئه‌ها را علیه نظام جمهوری اسلامی به اجرا گذاشته‌اند، اما نقشه‌های آنان به پشتیبانی مردم که مهمترین رکن پایداری این نظام اسلامی هستند، نقش برآب می‌شود.

امام جمعه موقت شهرستان کازرون با بیان اینکه بسیج همواره پای نظام اسلامی و مردم ایستاده است، ارزش نظام را به پشتیبانی مردم دانست و گفت: توصیه اکید امام علی (ع) به مالک اشتر این بوده که اگر یک نظام پشتیبان مردمی داشته باشد هیچ خطری آن را تهدید نخواهد کرد.

عزمی خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح در هشت سال جنگ تحمیلی حماسه‌ها آفریدند، ولی جایگاه و نقش مردمی بسیج جایگاه ویژه‌ای در نبرد حق علیه باطل داشت.

امام جمعه موقت کازرون ضمن تاکید بر لزوم تلاش برای فعلیت بخشیدن به همه توانمندی‌های بالقوه کشور، خاطرنشان کرد: همه ما همانند حضرت زهرای اطهر (س) پشت سر ولایت باشیم و کشور را به حداکثر استعداد‌های در خور شان برسانیم تا پوزه دشمنان به خاک مالیده شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان کازرون نیز در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ منطقه امام‌زاده بی‌بی شیرین، حراست از خون شهدا و حفظ و نشر ارزش‌ها و دستاورد‌های فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین رسالت‌های بسیجیان دانست.

امیرحسین مرادی‌زادگان گفت: بسیجی بودن عنایت و نعمت الهی محسوب می‌شود و همه ما افتخار می‌کنیم که سرباز مجموعه‌ای هستیم که مقام عظمای ولایت فرماندهی آن را برعهده دارند.

مرادی‌زادگان خاطرنشان کرد: درسنگری قرار گرفته ایم که از شهدا به ما امانت رسیده، وظیفه همه ما حفظ قداست و ادامه و ترویج راه و روش آنان و عمل مناسب به وسایای شهداست.

رزمایش ۲ روزه پیامبر اعظم ۱۷ با حضور بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر، در پنج منطقه کازرون و با اهداف مشخص و سناریوی تعریف شده، با موفقیت اجرا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.