اینستاگرام مشغول بررسی دنیای NFTها است

شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام در حال کار و بررسی توکن‌های غیرقابل معاوضه و راه های عرضه آسان آن به مخاطبان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از cryptopotato؛ به گفته آدام موسری، مدیر اجرایی اینستاگرام، این پلتفرم به طور فعال در حال بررسی NFT‌ها (توکن‌های غیرقابل معاوضه) و راه‌هایی است که بتوان آن‌ها را به شکلی مستقیم و آسان در اختیار کاربران قرار داد.

براساس گزارش ها، موسری در یک پرسش و پاسخ اینستاگرامی این نظرات را بیان کرد. او در این باره گفت: "هنوز اطلاعات کاملی برای بیان کردن وجود ندارد، اما ما به شکل فعال در حال بررسی NFT‌ها و چگونگی دسترسی بیشتر آن‌ها به مخاطبان گسترده‌تر هستیم. فکر می‌کنم اینستاگرام مکان جالبی است که می‌توانیم معامله کنیم و همچنین راهی برای کمک به سازندگان است. "

اینستاگرام مدت‌ ها است در فکر توسعه NFT‌ است

مدتی قبل شایعه شده بود که متا (فیسبوک سابق) قصد دارد در حوزه NFT‌ها فعالیت کند. در حال حاضر می‌توان تصور کرد که اگر همکاری‌ها بین این شرکت‌ها صورت بگیرد، می‌توان ایده‌های جاه طلبانه متا را در اینستاگرام مشاهده کرد. هنرمند دیجیتال شان ویلیامز در ماه می‌ برخی از این برنامه‌ها را فاش کرد و گفت که اینستاگرام در حال کار روی یک پلتفرم NFT و دسترسی به هنرمندان در این فضا است.

پست پالوزی

علاوه بر این، الساندرو پالوزی، توسعه‌دهنده اپلیکیشن، جزئیاتی درباره حضور NFT در اینستاگرام در اواخر ژوئن به اشتراک گذاشت. در آن زمان، او اسکرین شات‌هایی از ویژگی Collectibles منتشر کرد و گفت که اینستاگرام به صورت جدی روی یکپارچه سازی آن‌ها کار می‌کند.

او در ماه اکتبر پستی را منتشر و ادعا کرد که اینستاگرام با افزودن قابلیت اتصال کیف پول دیجیتالی مانند MetaMask به کار روی Collectibles ادامه می‌دهد. در اوایل دسامبر، او گفت که کیف پول‌های بیشتری مثل کوین‌بیس، تراست‌والت و Novi به اینستاگرام اضافه شده است.

موسری همچنین به چند ویژگی جدید مانند افزودن تصاویر و ویدئو‌ها به پروفایل کاربران اشاره کرد. پیش بینی می‌شود این قابلیت مربوط به Collectibles باشد، زیرا ممکن است نمایش NFT در پروفایل کاربر را امکان پذیر کند.

چشم انداز اکوسیستم NFT

با نزدیک شدن به پایان سال جاری، حوزه توکن غیرقابل معاوضه همچنان محل فعالیت است. طبق گزارش Nonfungible، وب سایتی که این صنعت را دنبال می‌کند، در هفته گذشته ۳۳۵ میلیون دلار فروش داشته است. ارقام فروش هفتگی NFT از ابتدای سال با افزایش همراه بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار