ساعت ۲۴ امشب ۳۰ آذرماه مهلت ثبت نام در وام ودیعه مسکن به اتمام می رسد و طبق شنیده ها دیگر تمدید نخواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ فقط یک روز تا پایان ثبت نام در وام ودیعه مسکن باقی مانده وامی که شاید برای بسیاری از مستاجران گره گشا بوده باشد.

اما هنوز برای بسیاری از افراد تبدیل به بزرگترین چالش شده چرا که در این شرایط بسیاری از مردم تصور می‌کردند با دریافت تسهیلات ۷۰ میلیون تومانی در تهران شاید می‌توانستند واحد مناسب تری برای خود تهیه کنند و یا حداقل بخشی از مبلغ ودیعه را پرداخت می‌کردند، اما به گفته تعداد زیادی از مستاجران هنوز بعد از گذشت ۶ ماه نتوانسته اند بانکی برای تسهیلات انتخاب کنند

۱۱ بانک تسهیلات  ودیعه  مسکن پرداخت  نمی کنند

 بانک مرکزی این مشکل را ایراد وزارت راه وشهرسازی می داند و از سوی دیگر وزارت راه وشهرسازی هم اعلام می‌کند با توجه به آمار‌های سامانه ثبت نام ودیعه مسکن حدود ۵۰ درصد از اعتبارات ۱۰ هزار میلیارد تومانی که در نظر گرفته شده پرداخت شده و در این خصوص هم بار‌ها با بانک مرکزی مکاتبه کرده ایم.

ظرفیت بانک ها تکمیل  شده است؟

در همین رابطه وحدتی یکی از مستاجران اعلام کرد: بعد از گذشت چندین ماه منتظر پالایش اطلاعات و تایید بودم که بالاخره چند روز پیش اطلاعات من تایید شد، اما در زمان انتخاب بانک‌ها با چالش دیگری روبرو شده ایم.

او گفت: من در دو بانک حساب دارم، اما هیچ کدام از این دو بانک وام ودیعه پرداخت نمی‌کنند و اعلام می‌کنند که ظرفیت و اعتبار ما به اتمام رسیده است.

وحدتی گفت:  باید ۱۰۰ میلیون تومان پول ودیعه بدهم و هیچ کدام از بانک‌ها هم برای پرداخت تسهیلات همکاری نمی‌کنند و ما امیدوار هستیم در این زمینه بانک مرکزی و وزارت راه وشهرسازی همکاری کنند.

براساس این گزارش طبق گزارش‌های رسیده بسیاری از مستاجران اعلام کرده اند که پس از طی مراحل ثبت نام در سامانه و رسیدن به مرحله انتخاب بانک، بسیاری از بانک‌ها این پیام که «به دلیل اتمام اعتبار امکان پرداخت وام نیست» را به مخاطب می‌دهند بنابراین امکان تکمیل مراحل ثبت نام وام ودیعه وجود ندارد.

بانک‌های کار آفرین، گردشگری، ملی، ملل، سپه، آینده، سامان، ملت، پارسیان، پاسارگاد و اقتصاد نوین از جمله این بانک‌ها هستند.

هنوز ۵۰ درصد از اعتبارات بانک ها برای وام ودیعه  باقی مانده است

محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مستاجران تا ساعت ۲۴، ۳۰ آذر ماه مهلت ثبت نام برای دریافت وام ودیعه مسکن را دارند و کسانی که واجد شرایط هستند به سیستم بانکی معرفی می‌شوند و این وظیفه وزارت راه وشهرسازی است که باید انجام دهند.

او با بیان اینکه ما قبول نداریم که بانک‌ها اعلام می‌کنند ظرفیت و یا اعتبارات ما به اتمام رسیده است، گفت: از ۱۰ هزار میلیارد تومانی که امسال در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد تا کنون حدود ۵۰ تا ۵۵ درصد از این میزان اعتبارات برای تسهیلات پرداخت شده است.


محمود زاده اظهار کرد: ما چندین مکاتبه تاکنون با وزارت راه وشهرسازی داشته ایم که یکی از آن‌ها دو روز پیش ارسال کرده ایم و در این مکاتبه هم عدد رقم پرداخت ارسال شده که باید در این بخش بانک مرکزی ورود کنند.

 ۱۸۴ هزار تسهیلات  پرداخت  شده است

محمود زاده تاکید کرد: تا امروز یک میلیون و ۷۸۰ هزار متقاضی ثبت نام کرده اند و ۶۹۰ هزار خانوار به بانک‌ها معرفی شده اند و میزان پرداخت تسهیلات هم ۱۸۴ هزار فقره تسهیلات بوده که تاکنون پرداخت شده است.

او توضیح داد: از نظر وزارت راه وشهرسازی با این روند آماری که اعلام نشده نباید میزان اعتبارات بانک‌ها به اتمام رسیده باشد و در حال حاضر باید بانک مرکزی در این خصوص پاسخ دهد که چگونه اعتبارات بین بانک‌ها توزیع شده که بسیاری از بانک‌ها اعلام می‌کنند ظرفیت ما به اتمام رسیده است.

محمود زاده بیان کرد: تمدید تسهیلات وام ودیعه مسکن دیگر مفهومی ندارد و تا ۳۰ بهمن ماه بانک‌ها باید تسهیلات افرادی که معرفی شده اند را پرداخت کنند و در این زمینه هم با بانک مرکزی مکاتبه شده و امیدواریم بررسی مجدد و سرعت روند پرداخت تسهیلات افزایش یابد.

گفتتی است در خرداد امسال مقرر شد که به منظور حمایت از مستاجران، ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کنند که برای تهران ۷۰ میلیون تومان برای سایر کلانشهر‌ها ۴۰ میلیون تومان و سایر شهر‌ها ۲۵ میلیون تومان تعیین شده که نسبت به وام ودیعه سال گذشته به ترتیب ۲۰، ۱۰ و ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

از محل مانده مصرف نشده سهمیه ابلاغی بابت تسهیلات قابل اعطاء به کسب و کار‌های آسیب‌دیده از کرونا، در سال کنونی تا سقف ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به مستاجران واجد شرایط معرفی شده توسط سامانه وزارت راه و شهرسازی اعطاء شود و افراد واجد شرایط از سوی وزارت راه و شهرسازی به گونه‌ای به سیستم بانکی معرفی شوند که صرفاً در چارچوب سهمیه‌های ابلاغی باشد.

گزارش از محبوبه کباری

انتهای پیام/

برچسب ها: وام مسکن ، بازار مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
باسلام من الان یه سال ثبت نام کرده ام ولی ازهیچ چیزی خبری نیس توروخدا فکر مستأجران راهم بکنید انصافتون کجاس مسئولان مسیولین براخودتون هم اینجوری کارمیکنید بفکر این ملت مهربون ایران هم باشید
Iran (Islamic Republic of)
Amir Rafiei
۱۳:۱۷ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
من هر بانکی رفتم گفتند اعتبار نداریم خوب چرا مسخره میکنید ما چه گناهی کردیم که شما شدید مسئول ما . فقط باید برم چادر برنم دیگه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یونس کریمی
۱۶:۳۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
به مسئولین محترم پیشنهادمیکنم اول به عنوان مسئول مافوق بانک ها،هماهنگ باشیدوازعمل به دستوراتتان اطمینان حاصل کنید بعدملت فلک زده را راهی بانک ها کنیدکه مردم اینطوربازیچه بانک هانشوندوهربانک به یک بهانه از دادن وام امتناع نکند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۸ دی ۱۴۰۰
سلام،بنده در سال گذشته و امسال ثبت نام نموده ام ولی چون آشنا نداشته موفق به اخذ وام نشده ام.یا اعتبار ندارند یا وجدان ندارند،شاید هم هردو. بیش از چندین بار مرخصی گرفتم ولی هنوز هم با بهانه ها روبرو هستم.
Iran (Islamic Republic of)
فرزاددرخشنده
۱۷:۱۷ ۰۲ دی ۱۴۰۰
باسلام نمیدونم چراهرکدوم ازبانک هاویاقرض الحسنه هامیریم میگن ضامن بازنشسته قبول نداریم حتمابایدکارمندباشه لطفایکاری کنیدشماکه اینقدرزحمت کشیدیدبرامردم محترم پس یکاری هم کنی تاماهم بتونیم این وام و بگیریم ممنون میشم اگراین لطف وانجام بدین.
Iran (Islamic Republic of)
صفرزاد
۰۲:۳۳ ۰۲ دی ۱۴۰۰
اینجانب وام ودیعه مسکن را ثبت نام کردم ولی توانستم ضامن پیدا کنم از بانکی که درآن مبلغ بالایی حساب داشتم خواستم که از سپرده ام به عنوان ضامن استفاده کنم قبول نکردن و گفتن سقف وام پر شده چرا باید بعد این همه دوندگی جواب سر بالا بشنوم؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۰۵ ۰۱ دی ۱۴۰۰
۸۰ ملیون باید پرداخت کنم به صاحب خونه ،جناب محمودزاده،عجب وام سرکاری ،عجب نانی گذاشتی تو سفره مردم ،مشکل پیدا کردم با صاحب خونه ،آقایان ودست اندرکاران این وام ،،،
آقایان بانک مرکزی کمکم کنید ،
۲،آقایان مسکن شهرسازی ،معاونین محترم ،کمک ام کنید،
۳،دفتراقتصادومسکن سرکارخانم دکتراصلانی ،کمکم کنید،
۴،ریاست محترم قوه قضائیه ودفتر نهادریاست جمهوری،کمک ام کنید ،من ام از آن همین مردم هستم وکارگر این جامعه اسلامی،متاهل ودوفرزند ومستاجر مردم ،چه باید بکنم ،
۵،ازهمه شما عزیزان که پیام مرا دریافت میکنید تقاضای کمک کردن و واریزی وام خود راتقاضا دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۱ دی ۱۴۰۰
سه ماه قبل در بانک صادرات مدارک را کامل دادم استعلام گرفتند حساب باز کردم ضامن سوم هم چک داد و الان بهم میگن وام ها بسته شده بود به بازرسی بانک زنگ زدم بهم میگه برو به دولت بگو چرا وامها را بستن مدارکم را پس دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۱ دی ۱۴۰۰
سلام بعد از کلی داستان و برو بیا و ضامن و جور کردن تکمیل پرونده که ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ثبت نام کردم و بانک زنگ زده که شما از لیست هضو شدین و بیاین ببرین یه بانک دیگه ثبت نام کنین بانک ملی پر شده سهمیش اخه این چه وضعی هست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی فرودیان
۱۱:۰۲ ۰۱ دی ۱۴۰۰
با سلام به بد بختی مثل من که تازه میخواستم برو دنبال وام با 4بچه چه کنم تو را به خدا یک ماه دیگر تمدید کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۱ دی ۱۴۰۰
اتفاقا شما خوشبختی که با 4 تا بچه میتونی اقساطش رو بدی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۱ دی ۱۴۰۰
ابری که نبارد چه بیاید چه نیاید.... وقتی بانک ها وام پرداخت نمیکنن چه فاید که تمدید بشه یا نشه
Iran (Islamic Republic of)
بازرگان
۰۷:۵۵ ۰۱ دی ۱۴۰۰
سلام داخل شیراز کلیه وام ها بسته شده چه فرقی داره سایت باز باشه ثبت نام کنی هزینه کنی اما پول وام گیرت نیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۰۱ دی ۱۴۰۰
اول تا آخر باید پارتی داشته باشی والی ودیعه پدیعه همش چرته مردمو مسخره کردن لعنتیا
هر بانکی میری میگه پرداختی نداریم ..
پس چی شد اون وعده ای که میگفتن تا اخر بهمن تمام کمک ودیعه ها باید پرداخت بشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۰۱ دی ۱۴۰۰
همش سرکاریه به یه نفر هم ندادن
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد فروغی
۰۱:۱۶ ۰۱ دی ۱۴۰۰
سلام من دربانک ملی ثبت نام کردم و مدارک هم ب شعبه
بانک تحویل دادم بعداز یک هفته امروز ازبانک بامن تماس گرفتن که نمیتونیم بتو وام بدیم چون ز سرپرستی دستور دادن آیا با توجه ب اینکه ثبت نام انجام شده.شعبه بانک انتخاب و ثرت شده و مدارک هم تحویل شده میتونن وام رو پرداخت نکنن ممنون میشم راهنمائی کنید
Iran (Islamic Republic of)
یونس محبی
۲۱:۵۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
شرایط بانک سامان:داشتن ملک تجاری یامسکونی+داشتن درآمددوم وسوم+داشتن قراردادپیمانی،اگه من این شرایط روداشتم مریضم که وام ودیعه مسکن بردارم،چرامردم رومچل میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سلام من ازکی ثبت نام کردم ولی هربانکی میرم میگن ظرفیت تکمیل هست
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۲۰:۱۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سلام والا منم نامه کسر حقوق هم گرفتم بانکا اکثرشون میگن اعتبار تموم شده چیکار باید کرد هفت میلیون پول پیش شهر پرندم چیکار باید کنیم این انصافه اخه دومیلیون کرایع خونه بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
همش دروغه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی دهگانی
۱۸:۵۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
والا مابرج9 خانه اجاره کردیم وبرای گرفتن کدپستی16روز طول کشیدتا کدپستی خانه جدیدبگیریم وبرای کدرهگیری این مشاورین املاک 400هزارتومن ازماگرفتن تا تونستیم کدرهگیری بگیریم وچندروزه واردسایت برای ثبت نام میشیم پیام به روزرسانی میده خواهشمندم تمدیدکنیدباتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
کاش اصلا شروع نمیشد که تموم بشه الکی به دلمون صابون زدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید
من از اوایل آذرمعرفی شدم بانک‌ملی شعبه مرکزی مسجدسلیمان ولی گفتن ما وام ودیعه اصلا"نمیدیم

اگه بانک‌ملی شرایط پرداخت وام رو نداشت چرا بانک مرکزی ملی رو جزبانکهاپرداخت ودیعه سایتش رو باز کرده مگه ما مسخره شما هستیم که اینجور وقتمون تلف کردید

باید حتما" پارتی داشته باشیم...لطفا" رسیدگی کنید اصلا پرونده منو نگرفتن ...من حسابم اونجاست حقوق بگیر اونجام ولی از دادن وام ودیعه به صراحت سرباز زدند...چرا قوانین بین مردم وبانکها رو به درستی اجرا نمیکنن.
تکلیف ماچیست لطفا" پاسخ بدید.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
دقیقا بانک کارآفرین محل ما شهک ولیعصر گفت ظرفیت ما به اتمام رسیده !!! دو تا از بانکهای کار آفرین نزدیک محلمون هم گفتن حتما باید بانک محل خودتون باشه !!!
بانک پاسارگاد هم گفت علاوه بر کسر از حقوق دو تا ضامن شاغل رسمی هم میخواد و حتی دو تا ضامن بازنشسته قبول نمیکنه !!! حتما باید بانک محل خودمون مراجعه کنیم ... خب یکدفعه بگن نمی خوایم وام بدیم !!! به چشم دیدم چقدر مردم رو اذیت میکردن میخواستن یه وام ودیعه بدن ...
اینها بانکهای وام بده نیستن بانکهای وام نده هستن البته وام ودیعه مسکن
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۷:۱۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
اره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
مدت ۶ ماهه اسمم بانک ملی نوشتم هر وقت مراجعه میکنم میگن اعتبار تمام شده و نمیدیم وام
Iran (Islamic Republic of)
ستایش
۱۵:۲۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
کدوم واااام
میگن اعتبار نداریم
رفتم باک پاسارگاد
رفتم بانک شهر
رفتم بانک ملی
رفتم بانک سامان
رفتم بانک ملل
میگن اعتبار نداریم
طبق معمول م.س.خ.ر.ه کردند ملت رو
پس ایناااا که وام میلیاردی میگیرند اعتبار از کجا تامین میشه
۴۰ ساله فقط میگیم انشاالله درست میشه
چه کسی میخواد بیاد که بتونه درستش کنه

*** آقایون مسئول لطفا پیگیر باشید که به چه کسی وام تعلق گرفت به چه کسی وام تعلق نگرفت
پیگیر باشید که چرا وام تعلق نگرفت
انشاالله حق به حق دار برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۰۱ دی ۱۴۰۰
حتی به یه نفر هم ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
کی ثبت نام کرده غیراز پولدارهای نجومی!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
۹۰درصد ثبت نام کنندگان دریافت نکردن واقعا مسخره است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
همه چیز آمدست بانکها میگن باید بیمه تامین بالاتر از 5 سال باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
تو بودجه کلی نهادهای بی خاصیت که به اسم فرهنگ میچاپن بیت المال وجود داره ، زور دولتم که نرسید قطعش کنین صرف اینکارها شه مردم به آرامش برسن ، مردم با موعظه افرادی که مفت خور هستن به راه راست هدایت نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۴:۲۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
ثبت نام چه دردی میخوره وقتی وام نمیدن بخدا دولت روحانی بهتر بود الان اصلا توجه نمیکنن به هیچی حالام مثلا ثبت نام نکنن بهتره
Iran (Islamic Republic of)
Fatemehasdyan
۱۴:۲۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
من برای وام ودیعه انتخاب شدم بانک ملی راانتخاب کردم مدارک ضامنم بردم به امضا که رسید اعلام کردن بودجه تمام شده الان مک بلاتکلیف موندم این همه رو زدیم برای ضامن پس چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
چرا تمدید نشه؟؟؟؟؟؟ سر یماه نشده ک تمومی بانکا گفتن اعتبار نیس مدارک نگرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
قانون مالیات خانه های خالی چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
من سه ماه بانک ضادرات میرم همیشه هم میگن فعلا ثبت نام نداریم چقدر دروغ میگن آخه کجا باید بریم ما
Iran (Islamic Republic of)
شهباز
۱۲:۵۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
با سلام.مدتی.است.و دیه مسکن مدتهاستثبت نام کردم ولی نوبت بانک‌ها می‌رسد می‌گویند پرداخت نمی شود بودجه ندارند با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قلعه قوند
۱۲:۴۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
باید آشنا داشته باشی که وام بدن. من بانک ملی رفتم گفت برو چند روز دیگه بیا. بانک پاسارگاد رفتم. منو پیچوند. هر بانکی به نحوی از دادن وام خودداری میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۵۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
کارمند بانک به اشتباه وام ودیعه ۳۶ ماهه را به من ۲۴ ماهه داد و الان نزدیک سه ماه هست که من دارم میرم بانک و میام تا ۳۶ ماهه کنند برام و هنوز موفق نشدم . با اینکه اشتباه از خود بانک بوده رییس بانک به من میگه چرا پیگیری میکنی و کله گاو رو گیر انداختی تو خمره . الان هم مبلغ یک میلیون و هشتاد هزار تومن از حساب من کم کردند که وام رو ۳۶ ماهه کنند و با اینکه پول بیمه وام رو قبلا از حسابم برداشت کردند الان فرم عدم موافقت با بیمه وام رو دادند امضا کنم و پول بیمه رو بهم بر نمیگردونن . آخه خدا رو خوش میاد بخاطر اشتباه کارمند بانک از من اینقدر پول دومرتبه بگیرند
یعنی این وام گرفتنش غیر از بدبختی و دربدری و دویدن تو این بانکها هیچ فایده ی دیگری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سلام من سرپرست خانواده هستم بخدا من از مرداد به بانک ملی معرفی شدم ولی بانک میگه اعتبار برامون نیامده و نامه بهمان ندادن تا به شما وام بدهیم خواهش میکنم خواهش میکنم مشکل مارا حل کنید .سلیمانی از شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
وام ودیعه مسکن ، سهام عدالت ، وام کرونا ، مهلت پرداخت اقساط تسهیلات بانکی در زمان قرنطینه کرونا ، مسکن حمایتی ، افتتاح دفترچه حساب یک میلیونی بانک ملی برای نوزادان و ...... شعار شعار شعار تبلیغات سرکاری و دیگر هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سلام از دولت و مجلس میخواهیم ببینیم چیکار برا تبدیل وضعیت نیروهای کارمعین وشرکتی خیلی تبعیض هست
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۹:۵۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
تمدید چی برادر من ما که ثبت نام کردیم بانک انتخاب کردیم دو روزم اسیر شدیم مدارکم بردیم به همون گفتن برو جلو وام ها رو بستن باز کردن خبرت میکنیم خدا ازشون نگذره مردم رو تو این شرایط اقتصادی از لحاظ روحی آزار ندید این 70 تومن برا من امسال خیلی حیاتی بود میخواستم یه جا رو رهن کنم اجاره ندم نمی دونم چیکار باید بکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
خدا لعنتشون کنه بانکهای دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
چرا پرداختی ندارن ما الان ۲ ماه همه مدارک تحویل بانک دادیم تازه دیروز میگن پرداخت نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۰۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
مرد میدان اونی هست که میدونه تهش پاش رو زمینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سلام از مجلس شورای اسلامی،دولت،بیت رهبری میخواهیم فکری به حال اشتغال چندمیلیون فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار لیسانس و فوق لیسانس،سربازی رفته،عضو خانواده ایثارگر،بسیجی و شورای پایگاه می‌کرد که هر چه دارند از امنیتی هست که این عزیزان فی سبیل الله براشون درست کردند،اینها نه کاری دارند،نه خانه ای،نه خودرویی،حداقل دولت دومیلیارد تومن وام بانکی بدون سود و بدون ضامن به این عزیزان بدند،چون هیشکی ضامن یک بیکار نمیشود.علم بهتر است یا ثروت،عدالت برای همه مردم ایران.نصیروندگرمی.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
از بانک های رباخوار چه انتظاری دارین!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
کمیته امداد و بهزیستی وام های کلان با باز پرداخت طولانی و کم بهره دادند به افرادی که اهلیت آنرا ندارند وپول وسرمایه شون از پارو بالا میرود یا کارمندان خودشون مردم مستحق مستضعف هم به حال خود رها کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
ناشناس ۳۰..۱۰ من تحت پوشش بهزیستیم از سال ۷۰ تا الان یبارم ی وام ۱۰۰ هزار تومنی ندادن بهزیستی اصلا وام نمیده دروغ نگید اون کمیته س ک میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
بانکها قوانین مصوب مجلس را رعایت می کنند ، اگر غیر از این هست قوه قضاییه باید ورود می کرد .
آخرین اخبار