معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای پویش «یلدانه ۱۴۰۰» با هدف نشاندن لبخند بر لبان همنوع همزمان با شب یلدا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد زارع سروی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: پاسداشت سنت‌ها و رسوم کهن یکی از راه‌های انتقال فرهنگ است و اگر این رسوم با مفاهیم اکرام به همنوع آمیخته باشد الگوی مناسبی برای آیندگان خواهد بود.

زارع افزود: جمعیت هلال احمر با توجه به رسالت جهانی و انسان دوستانه خود و با استفاده از توان داوطلبان و خیرین، برای پاسداشت آیین سنتی شب یلدا در نظر دارد برای نشاندن لبخند بر لبان همنوع با همکاری داوطلبان و خیران هلال احمر به بزرگداشت این شب و اجرای برنامه یلدانه ۱۴۰۰ برای چهارمین سال متوالی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام نماید.

او بیان کرد: در پویش یلدانه امسال برنامه‌هایی نظیر همنشینی با افراد در مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و جانبازان، کودکان بی سرپرست، گرم خانه ها، پایگاه‌های امداد و نجات، اورژانس، ایستگاه‌های آتش نشانی و همچنین حضور در مراکز درمانی و تجلیل از کادر درمان و خانواده‌های شهدای سلامت در دستور کار است.

زارع عنوان کرد: این طرح برای چهارمین سال است که از سوی سازمان داوطلبان هلال احمر انجام و امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و با حضور اعضا و جوانان و داوطلبان هلال احمر استان در مرکز استان و شهرستان‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار