مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از فعالیت سامانه بارشی رگبار برف و باران و رعد و برق در دشت مرکزی به ویژه در ارتفاعات البرز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: تحلیل آخرین الگو‌های پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت دوشنبه ۲۹ تا عصر روز سه شنبه ۳۰ آذرماه در منطقه البرز مرکزی می‌باشد که به موجب آن در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان رگبار برف و باران و رعد و برق و در دشت البرز مرکزی رگبار ساعتی باران احتمال برف و رعد و برق انتظار می‌باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز  افزود: بر این اساس در بعضی ساعات رگبار برف و باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود که موجب لغزندگی و کاهش میدان دید، اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی موقت معابر شهری به ویژه ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی می‌شود.

دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان البرز گفت: با توجه به شرایط جوی پیش رو شایسته است کوهنوردان از هرگونه صعود به ارتفاعات و قلل البرز مرکزی خودداری کرده و حین گذر از ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی وسایل ایمنی و گرمایشی مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ر.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.