وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمریکا و قدرت‌های جهان می‌توانند توسعه هسته‌ای ایران را متوقف کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز طی سخنرانی برای کمیته نظامی و امور خارجی پارلمان رژیم صهیونیستی ادعا‌هایی علیه برنامه هسته‌ای ایران مطرح کرد.

وی ادعا کرد که موضع ایران در مذاکرات وین ضعیف است و «اگر قدرت‌های جهانی خط مشی مشخصی در این زمینه ترسیم کنند، ممکن است بتوانند فعالیت‌های تروریستی منطقه‌ای و هسته‌ای ایران را متوقف کنند».

گانتس ادعا کرد که وضعیت داخلی در ایران فرصت‌های زیادی را در اختیار قدرت‌های جهانی قرار می‌دهد.

اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که سران این رژیم اخیرا بار‌ها به موضع ضعف خود در برابر ایران اعتراف کرده و از شکل گیری توافق هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهانی علنا اظهار نگرانی کرده اند.

موشه یلعون، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در خصوص خروج آمریکا از برجام گفته است: «با نگاهی به سیاست دهه گذشته در مورد ایران، اشتباه اصلی خروج از توافق بود... این بهانه‌ای به آن‌ها داد تا [غنی سازی را] ادامه دهند».

افزون بر این، «اسحاق بریک» ژنرال بازنشسته و معروف صهیونیستی که پیش از این رئیس کمیته شکایات ارتش رژیم صهیونیستی نیز بود، اذعان کرد که نظامیان این رژیم برای هیچ جنگی در آینده آماده نیستند و مقامات و عناصر این رژیم در سستی و کرختی به سر می‌برند.

نفتالی بنت نیز ضمن اذعان به ضعف رژیم صهیونیستی در برابر ایران چندی پیش گفته بود ایرانی‌ها در حالی که در امنیت در تهران نشسته اند، با موشک‌های خود ما را محاصره کرده اند.

وی کمی‌پیش‌تر نیز صراحتا نسبت به احیای برجام اظهار نگرانی کرده و گفته بود نگرانیم با لغو تحریم‌ها میلیارد‌ها دلار پول به ایران برسد.

پایان پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
از 30 کیلو %60 که درست کردیم معلومه چقدر ضعیف شدیم
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۰۱:۴۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
باید به دستور قران عمل کرد :
و اعدو لهم ماستطعتم من قوه
باید قوی شد. باید هرچه در توان داریم در برابر دشمنان قوی شویم.. حدش را هم قران مشخص کرده : هر چه میتوانید . هر چه وسع شماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
باید هر چی تحریم بیشتر میشه غنی سازی هم بیشتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
غنی سازی هم رسید به 100 درصد... اونوقت مردم چی بخورن؟ با بمب برن شکار بوفالو؟ خداوند شعور به انسان داده تا ابتدا بیندیشد بعد صحبت کند.
آخرین اخبار