مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از بازگشایی محور دیزین_شمشک در دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ۱۴ هزار راننده در حوزه بار و مسافر با ما همکاری می‌کنند که با کمک صنوف کارت هوشمند برای ماشین و راننده‌ها به زودی صادر می‌کنیم.

زندی فر افزود: ترافیکی که در البرز وجود دارد در هیچ استان دیگری قابل مشاهده نیست و متأسفانه یکی از مشکلات موجود در البرز با وجود پیمانکار و مواد اولیه این است که نمی‌توان به دلیل ایجاد بار ترافیکی بالا کار عمرانی انجام داد.

او گفت: آزاد راه الغدیر با ۱۳۰ کیلومتر برای رفع آلودگی از سطح شهر و ایجاد تنفسی برای البرز و تهران است که ازچرمشهر آغاز و به اول اتوبان گرمسار می‌خورد و آزاد راه به صورت مشارکتی ساخته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز افزود:۱۶۰نفر از راهداران البرزی در آماده باش کامل قرار دارند و ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در حالت آماده باش قرار دارند.

او گفت:۱۶راهدار خانه ثابت و سیار در استان آماده ارائه خدمات هستند.

زندی فر افزود:۵ دوربین ثبت تخلف در استان داریم و از این تعداد ۲۵ دوربین سرعت لحظه‌ای و متوسط را اعلام می‌کنند و تعداد ۱۰ دوربین با هماهنگی پلیس کد جریمه را اعلام می‌کنند که به زودی در سطح استان نصب می‌شوند.

او گفت: اتوبان کرج به قزوین دارای شاخصه‌های استاندار است ولی باز هم در زمان بارندگی و بارش برف باید رانندگان به این نکته توجه کنند که با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا حادثه آفرین نباشند

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.