کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز (دوشنبه) در استان موجب بارش باران و ریزش برف می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمدحسن باقری شکیب ،کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان بیان کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با بارش باران، ریزش برف و وزرش شدید باد پیش بینی می‌شود.

او افزود: در پی فعالیت این سامانه سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد و در برخی از نقاط به ۸۰ کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه بیشتر فعالیت این سامانه در شامگاه دوشنبه است گفت: سامانه بارشی از عصر سه شنبه آسمان استان را به تدریج ترک می‌کند و برای شب یلدا بارش برف و باران متوقف می‌شود.

 باقری شکیب افزود: در پی خروج این سامانه، دمای کمینه هوای استان ۲ تا چهار درجه سانتیگراد کاهش و دمای بیشینه نیز یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، نهاوند ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان و قهاوند با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر‌های استان همدان بودند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
چش نخوری
آخرین اخبار