بازیکن تیم ملی هندبال بانوان گفت: امیدوارم حامیان مالی بیشتری در لیگ برتر هندبال سرمایه گذاری کنند.

مریم یوسفی، بازیکن تیم ملی هندبال بانوان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه با معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان گفت: امروز جلسه‌ای با کاظمی پور معاون وزیر ورزش و جوانان کشورمان داشتیم، اما تعدادی از بازیکنان به شهرستان برگشته بودند و نتوانستند در این جلسه حضور داشته باشند. ما تعدادی از مشکلات تیم ملی هندبال بانوان را با کاظمی پور مطرح کردیم و امیدواریم با رفع مشکلات تیم ملی هندبال نتایج بهتری را در آینده کسب کنیم.

او درباره حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ عنوان کرد: قطعا حضور در مسابقات بین المللی می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی هندبال بانوان باشد. ما در مسابقات آسیایی چهارم شدیم و به جام جهانی صعود کردیم و در این رقابت ها نتایج قابل قبولی کسب نکردیم، اما تیم ملی هندبال بانوان برای نخستین بار راهی این مسابقات شده بود. بازیکنان ما در این مسابقات توانستند به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شوند و این مورد نشان دهنده پتانسیل بالای هندبال بانوان است.

یوسفی در خصوص قرارداد‌های بازیکنان هندبال بانوان اشاره کرد:هر چه قدر یک رشته پوشش و بازتاب خبری داشته باشد، مطمئنا حامیان مالی بیشتری در آن رشته ورزشی سرمایه گذاری خواهند کرد و با وجود نتایج خوب تیم ملی امیدواریم حامیان مالی خوبی در لیگ برتر بانوان حضور پیدا کنند. قرارداد‌های ما در حد یک بازیکن حرفه‌ای نیست و دریافتی‌های بازیکنان نمی‌تواند زندگی‌های آنان را تامین کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار