نمایشگاه هنرجویان ترنج با بیش از ۱۱۰ اثر در معرض مشاهده عموم مردم شهرستان آباده قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زین العابدین نیک مرام فرماندار شهرستان آباده در مراسم گشایش نمایشگاه نقاشی ترنج، فعالیت هنرمندان این شهرستان را بسیار خوب و اثربخش دانست و گفت: شهرستان آباده ظرفیت های خوبی در همه شاخه های هنری دارد و با استعدادهای نهفته ای که در دل خود جای داده توانسته عنوان شهر جهانی منبت را از آن خود کند که این یک اتفاق بزرگ هنری است. 

او روند رو به رشد فعالیت و خلق آثار هنری را نشانه توانمندی هنرمندان شهرستان آباده برشمرد و بیان کرد: یکی از شاخصه هایی که با آن می توان یک شهر را ارزیابی کرد، فعالیت های فرهنگی و هنری و وجود هنرمندان و فرهیختگان در آن شهر است.

نیک مرام هنرمندان شهرستان آباده را ستارگانی بی بدیل در عرصه فرهنگ و هنر خواند و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های هنری مانند نمایشگاه نقاشی ترنج، نشانه بارز توانمندی این شهرستان در فعالیت های فرهنگی و هنری است.

هادی فرخی  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده نیز در مراسم گشایش نمایشگاه نقاشی ترنج ادامه داد: هنر، اقیانوسی پرتلاطم از احساسات انسان هایی است که پای در راه کمال نهاده اند و با بیان شیوای هنری، زیباترین‌ها را به مردم هدیه می‌دهند. 

۱۱۰ اثر از هنرمندان آباده به نمایش گذاشته شد

او افزود: شهرستان آباده با دارا بودن ۱۰  آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی، توانسته هنرجویان مستعدی را به سمت هنرهای تجسمی جذب کند که امروز شاهد هنرنمایی، هنرجویان آموزشگاه هنرهای تجسمی ترنج با مدیریت لیلا خادمی در محل نگارخانه استاد ذوالفنون هستیم.

فرخی گفت: آثار ارائه شده در سبک های مختلف هنری و با تکنیک های سیاه قلم، رنگ و روغن، مداد رنگ، پاستل ارائه شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار