معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: باتوجه به جوجه‌ریزی‌هایی که در ماه جاری اتفاق افتاده است در ماه‌های آینده کمبود مرغ نخواهیم داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فتوحی معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با توجه به جوجه‌ریزی‌هایی که در ماه جاری اتفاق افتاده است ان‌شاالله در ماه‌های آینده کمبود مرغ نخواهیم داشت و شاید توان ذخیره‌سازی را نیز داشته باشیم.

او افزود: صنوف مانند کشتارگاه‌ها، نانوایان و صنف خواربارفروشان، باید به دلیل وظیفه‌ای که دارند، موضوعات مربوطه را به صورت ویژه دنبال کنند. اگر چه این صنوف، بخش خصوصی هستند، اما باید پاسخگو هم باشند.

فتوحی ادامه داد: رصد کردن فروشگاه‌های بزرگ و کوچک بر عهده این اصناف است و این اصناف باید پیگیری کنند که در برخی موارد، شاهد افزایش قیمت‌های بدون دلیل و غیر موجه نباشیم.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: باید کاری کرد که نه تولیدکننده و نه مصرف کننده متضرر نشوند و تولیدکننده بتواند نقش تولیدی خود را ایفا کند و کالا نیز با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد و دستگاه‌های اجرایی را موظف کردیم که زنجیره از تولید تا مصرف و حتی زنجیره‌های واسط را رصد و پیگیری کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: بر اساس گزارشی که اصناف به ما داده‌اند، در بحث مواد پروتئینی از جمله مرغ مشکلی وجود ندارد و به وفور در بازار با قیمت کارشناسی و مصوب یافت می‌شود.

او گفت: با توجه به افزایش خرید مردم در این روزها، نظارت کامل بر بازار انجام می‌شود و سایر محصولات غذایی، دیگر اقلام پروتئینی و آجیل و خشکبار در سطح بازار به وفور وجود دارد و مشکلی در این خصوص نداریم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: مرغ منجمد ، تامین مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.