رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های گرمی گفت: ۶ حلقه چاه غیرمجاز در یکی از روستا‌های این شهرستان شناسایی و مسدود شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا بدرزاده، رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های گرمی گفت: به دنبال گشت و بازرسی‌های هدفمند اکیپ گشت و بازرسی تعداد ۶ حلقه چاه غیرمجاز در یکی از روستا‌های شهرستان گرمی شناسایی و پس اخذ دستور قضایی از دادستان عمومی و انقلاب چاه‌های مذکور پر و مسلوب المنفعه گردید.

او افزود: با تلاش‌های صورت گرفته توسط عوامل اداره منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت و اکیپ گشت و بازرسی این واحد، در ۹ ماهه امسال تعداد ۱۴حلقه چاه غیر مجاز شناسایی و پر و مسلوب المنفعه شده است.

رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های گرمی تصریح کرد: با انسداد این تعداد چاه، از برداشت غیرمجاز ۱۴۶هزار مترمکعب آب در سال از سفره‌های آب زیرزمینی جلوگیری بعمل می‌آید.

بدرزاده بیان کرد: این اقدام اداره منابع شهرستان در راستای عملیاتی کردن اهداف طرح احیاء و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و در جهت جلوگیری از برداشت‌های بی رویه از سفره‌های آب زیر زمینی صورت گرفته است.

او ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، اظهار داشت: در راستای حفاظت کمی و کیفی از منابع آبی منطقه تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.