ملی‌پوشان هندبال بانوان به همراه کادر فنی و مسئولان این فدراسیون با مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از ملی‌پوشان هندبال بانوان به همراه کادر فنی و مسئولان این فدراسیون امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز حضور دارند.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این نشست در ارتباط با حضور بانوان ایران در رقابت‌های جهانی گفت:اولین بار بود که یک کشور محجبه در این مسابقات شرکت می‌کند و اگر بخواهم از دستاورد‌های این رویداد بزرگ صحبت کنم باید بگویم در این ۲ هفته ورزش بانوان بسیار دیده شد.

او افزود: در ورزش کشور ما هیچ تفاوتی بین آقایان و بانوان وجود ندارد و کل رسانه‌های دنیا به این موضوع پرداختند. حضور بچه‌های ما با حجاب و لباس کامل در این مسافران پیام خوبی بود.

از بازیکنان تیم علی رغم اینکه آنجا جنک نا برابر بود تشکر می‌کنم و حضور اول در جهان کلاس خوبی هم برای مربیان ما بود. شاید از لحاظ نتیجه و بعد قهرمانی شاید دستاورد لازم را نداشتیم، اما در تمام ابعاد دیگر این اتفاق یک راهی را گشود برای ورزش بانوان ایجاد کرد و انشالله این اتفاق تکرار خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار