مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل «اعمال محدودیت هوشمند کرونا» تاکسیرانان باید کارت واکسن خود را به همراه داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، عرشیان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل «اعمال محدودیت هوشمند کرونا» ضروریست تاکسیرانان ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در هنگام فعالیت، کارت واکسن خود را به همراه داشته باشند.

عرشیان افزود: رانندگان در صورت درخواست مسافر و یا بازرس باید کارت واکسن خود را ارائه کنند.

وی اضافه کرد: تاکسیرانان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت واکسیناسیون خود و اخذ گواهی به سامانه https://omid.gov.ir مراجعه کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: در بازدید‌های صورت گرفته سطح رعایت تاکسیرانان از لحاظ دستورالعمل‌های بهداشتی و داشتن کارت واکسن مناسب بود، اما بسیاری از مسافران ماسک نداشتند.

عرشیان افزود: متاسفانه مسافران بدون ماسک در مقابل تذکر‌هایی که به آن‌ها داده می‌شود مقاومت می‌کنند و به سراغ مسافربر‌های شخصی می‌روند.

وی اضافه کرد: استفاده از مسافربر‌های شخصی هم به ضرر مسافر و هم رانندگان تاکسی است چراکه که هیچ گونه نظارتی بر آن‌ها وجود ندارد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین از مسافران و تاکسیرانان خواست به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گفته عرشیان، بیش از ۹۰ درصد از رانندگان تاکسی واکسینه شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.