امانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

لزوم تجدید نظر در هویت مرحله هرندی/ نباید کار موقتی انجام شود

عضو شورای شهر تهران گفت:مشکلات هرندی بسیار عمیق‌تر از آسیب‌های اجتماعی است و درباره هویت محله و طرح تفصیلی آن باید تجدیدنظر شود.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در محله هرندی یک سری کار‌ها شروع شده و قرارگاهی تحت عنوان شهیداسداللهی در منطقه در حال فعالیت است که همه سازمان‌های مربوط به آسیب‌های اجتماعی دعوت شوند و مشکلات رسیدگی شود.

وی ادامه داد: رفتن رییس جمهور به محله آسیب زده هرندی یک نشانه خوبی بود و متوجه شدیم که دغدغه‌مند هستند و پای کار آمدند و مسئله مهمی است. هفته گذشته هم معاون وزیر راه رفتند به نظر می‌رسد پای مسئولان به هرندی باز شده و هرکس از نزدیک چنین محله‌ای را ببیند، آرام نمی شیند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: مشکلات هرندی بسیار عمیق‌تر از آسیب‌های اجتماعی است و درباره هویت محله و طرح تفصیلی آن باید تجدیدنظر شود. ناقص بودن طرح تفصیلی در این منطقه باعث آسیب‌های اجتماعی شده و البته زیرساخت‌های آنجا هم خراب و بی برنامه است.

امانی تصریح کرد: در این محله نباید کار موقت صورت گیرد، زیرا مشکلات حل نمی‌شود باید کار ریشه‌ای و دراز مدت انجام شود؛ شهرداری از سال ۹۲ وارد این موضوع شده و قرار بود اتفاقات زیربنایی رخ دهد، اما چون دیگران به کمک شهرداری نیامدند همه موضوعات عقب افتاد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار