فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف بیش از ۴۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در میناب خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۴۲۳ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک از یک باند مواد مخدر که قصد انتقال آن از دریا به خشکی را داشت، کشف شد.

سردار جعفری افزود: مأموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که قصد انتقال یک محموله از دریا به خشکی داشتند شناسایی شد و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او گفت: ماموران پس از بررسی دقیق موضوع با هماهنگی مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سیریک به محل مورد نظر عزیمت و با هدایت ستادی پلیس مبارزه مواد مخدر استان، قایق حامل مواد مخدر و خودرو را شناسایی که حین انتقال محموله راننده خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود:یک دستگاه خودرو پژو پارس قصد ممانعت از توقیف خودرو پژو ۴۰۵ را داشت که در نهایت پس از تعقیب و گریز سریع و در یک عملیات ضربتی خودرو‌ها متوقف و ضمن دستگیری ۲ سوداگر مرگ، در بازرسی از خودرو‌ها ۴۲۳ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.