جزئیات پرونده اولین قاتل زنجیره‌ای در ایران را که بیش از ۳۰ کودک و نوجوان را به قتل رسانده بود، در این گزارش بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر بروجردی معروف به اصغر قاتل در سال ۱۲۸۷ متولد شد. او اولین قاتل زنجیره‌ای ایران است که قربانیانش کودکان بودند و در اغلب موارد به آن‌ها تجاوز می‌کرده است.

وی طی مدتی در عراق زندگی کرده و استارت قتل هایش نیز در این کشور زده شد و ۲۵ کودک را به قتل رساند، اصغر پس از مدت‌ها تحمل حبس از زندان آزاد شد که مجدد دست به ارتکاب قتل کودکی دیگر زد و بلافاصله از عراق به ایران فرار کرد.

قتل‌های کودکان عراقی و حبسش او را متنبه نکرده چرا که با برگشتن به کشور بازهم دست به کشن کودکان زد و این بار و در ایران مرتکب قتل ۸ کودک و نوجوان شد.

علی‌اصغر در خانواده‌ای بزرگ شد که سابقه دزدی و قتل و بدنامی داشت، پدربزرگش زلفعلی راهزن بود و در منطقه بروجرد، ملایر و عراق اقدام به چپاول کاروان‌ها می‌کرد که گاه منجر به کشته شدن کاروانیان نیز می‌شد.

پدر علی‌اصغر یعنی علی‌میرزا قاتل، راهزن و جنایتکار بد نام در عصر خود بود، او بیش از ۴۰ مسافر و عابر را با دست خود به قتل رسانده بود. به دلیل بدنامی و تحت تعقیب بودنش، به بغداد مهاجرت کرد.

علی اصغر از مادرش شنیده بود که پدرش علی میرزا، سرباز بوده و در یکی از جنگ‌ها کشته شده است. خانواده علی اصغر به بهانه زیارت کربلا به عراق می‌روند و در بغداد ساکن می‌شوند.

یکی از برادران علی اصغر در بغداد قهوه خانه‌ای راه اندازی می‌کند و علی اصغر هم ابتدا نزد برادرش مشغول به کار می‌شود. او بعد‌ها به فروش آجیل و تنقلات به کودکان و دانش آموزان پرداخت و از همین راه به اغفال آنان دست زد.

او از این راه با کودکان و نوجوانان طرح دوستی می‌ریخت و کم کم با وعده‌هایی آن‌ها را به خلوتی می‌کشید و آن‌ها را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد، نخستین بار در سن ۱۴ سالگی به علت اذیت و آزار کودکان در بغداد دستگیر شد و به زندان افتاد که به دلیل کم بودن سنش و با رضایت والدین کودکان آزاد شد.

اصغر پس از آزادی از زندان به فروش آجیل و تنقلات به کودکان مدرسه‌ای کار خود را پیش گرفت و در ادامه با برملا شدن اقداماتش و آزار رسانی وی به ۵ کودک در بغداد، به ۹ سال حبس محکوم شد.

در ۲۷ سالگی برای در امان ماندن از دست پلیس و دادگاه، تصمیم گرفت بعد از تجاوز به طعمه‌های خود آنان را سر به نیست کند که در این مسیر ۲۵ کودک و نوجوان عراقی توسط اصغر قاتل به قتل رسیدند.

اعترافات اصغر قاتل درباره جنایاتش در عراق

او در این باره گفته بود: درعراق در قهوه‌خانه برادرم هر چه پول می‌گرفتم خرج اطفال می‌کردم، مدتی هم در مساجد، آجیل می‌فروختم و با اطفال رابطه برقرار می‌کردم تا این که به علت فریب دادن ۵ بچه از فرزندان متمولان آنجا و فریب دادن آن‌ها، ۹ سال حبس کشیدم. پس از آزادی، از برادرم خواستم که برایم زن بگیرد، ولی قبول نکرد.

دیگرهمیشه با اطفال بودم تا این که یک شب یک شاگرد نجار به نام حسن را فریب دادم با پنج نفر دیگر به او تجاوز کردیم به خاطر همین دو سال حبس کشیدم و از طرف محکمه تحت نظر پلیس بودم.

بازخوانی پرونده «اصغر قاتل» اولین قاتل زنجیره‌ای ایران +تصاویر

هر شب پلیس در خانه می‌آمد و بودن مرا در خانه کنترل می‌کرد، تصمیم گرفتم به هر پسری که تجاوز می‌کنم، او را به قتل برسانم در بغداد ۲۵ پسر را سر بریدم اغلب جنازه را در شط غرق می‌کردم، برخی را هم به قدری ماهر شده بودم که از سر بریدن هیچ آثاری نمی‌گذاشتم آخرین بچه را که می‌کشتم کودک دیگری مرا دید که من از همان جا به ایران فرار کردم.

ورود مجدد به ایران

با فرار از عراق به ایران، اصغر در کاروانسرای رضاخان در تهران ساکن و مشغول به کار‌های دوره گردی و به ویژه بامیه فروشی شد، به این ترتیب وی باز هم امکان تماس با کودکان و نوجوانان را پیدا کرد.

این بار طعمه‌های اصغر بیشتر نوجوانان شهرستانی بودند که برای یافتن کار به تهران آمده بودند، او در مدت کوتاهی ۸ نفر را در تهران کشت و جنازه‌های آن‌ها را در جنوب تهران رها کرد، کشف جسد‌های مثله شده نوجوانان در کوره‌ها و قنات‌های منطقه شترخان باعث ترس و وحشت فراوان در تهران شده بود.

دهم دیماه ۱۳۱۲ در یک قلعه خرابه در بیابان شترخان در جنوب تهران، چوپان نوجوانی سر بریده کودکی را پیدا کرد و سراسیمه این خبر را به اهالی روستای نجف آباد در همان نزدیکی رساند.

پس از این اتفاق مأموران اداره تامینات «پلیس آگاه» با حضور در محل جسد کودک و دو جسد دیگر را پیدا کردند که همگی کمتر از بیست سال سن داشته و در دو هفته گذشته کشته شده بودند.

در ۲۳ بهمن ماه همان سال در فاصله کمتر از دو ماه، جمجمه جوان دیگری در میدان جلالیه «پارک لاله» پیدا شد، اما تلاش برای یافتن جسد وی بی نتیجه ماند، ۵ روز بعد جنازه بدون سر فردی سی ساله در قنات امین آباد منطقه دولت‌آباد کشف شد. با ایجاد جو رعب و وحشت در تهران، نظمیه و عدلیه به تلاش جدی برای یافتن سرنخی از قتل‌ها مشغول شدند.

سردار تیمورخان مفتش با سابقه آن زمان اداره تامینات تهران مامور پیگیری قتل‌های زنجیره‌ای در جنوب تهران شد، ماموران با اجیر کردن چند چاه کن، به تلاش خود برای یافتن اجساد در قنات ادامه دادند. آن‌ها که ۴۳ مامور بودند در روز سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۳۱۲ در حوالی چاه‌های قنات امین آباد، به مردی میانسال در بیابان برخوردند که یک پیت حلبی و یک پشته حمالی به همراه داشت.

بازخوانی پرونده «اصغر قاتل» اولین قاتل زنجیره‌ای ایران +تصاویر

انفرادی اصغر قاتل در زندان قصر تهران

ماموران از وی و شغلش پرس و جو کردند و این مرد مدعی شد که بامیه فروش است و پیت هم ابزار کار اوست، ماموران جسدی را در آن حوالی پیدا می‌کنند.

بعد از ۲ روز مرد بامیه فروش که اصغر قاتل بود در حوالی شازده عبدالعظیم دستگیر شد و به این ترتیب مرد بامیه فروش دستگیر و برای استنطاق به کمیسری و سپس به تامینات تهران برده می‌شود.

ماموران به محل زندگی علی اصغر در کاروانسرای رضاخان می‌روند و با پرس و جو از همسایه‌ها متوجه می‌شوند شب پیش از آن پسر بچه‌ای که علی اصغر وی را برادر خود معرفی می‌کرده، شب را در اتاق او خوابیده است. آن‌ها لباس‌های به دست آمده را شناسایی و متعلق به همان نوجوان معرفی می‌کنند.

پس از چند فقره بازجویی، علی اصغر اقرار می‌کند که لباس‌ها مربوط به نوجوانی به نام علی است که اصغر در ابتدا برای وی سینی و بامیه خریده تا در کنار او کار کند، اما با گریختن وی، اصغر مجددا وی را یافته و پس از تجاوز، او را به قتل رسانده است.

پس از کشو قوس‌های فراوان علی اصغر به انجام ۸ قتل در ایران و ۲۵ قتل در عراق و تجاوز به مقتولان و دیگر کودکان اقرار کرد.

دادگاه اصغر قاتل در خرداد و تیرماه ۱۳۱۳ تشکیل شد، جرم وی تجاوز و قتل ده‌ها کودک و نوجوان ذکر شد و پس از برگزاری جلسات دادگاه، او به ۹ سال حبس و در نهایت به اعدام محکوم شد که با اعتراض علی اصغر، رای به دیوان عالی تمیز رفت که در آنجا نیز حکم وی مجدد تأیید شد.

توجیه جنایات در عدلیه توسط علی اصغر

اودرباره جنایتش گفت: این‌ها یک عده بی پدر و مادر هستند؛ بی‌سر و پا و خوشگل اند. وقتی که ریش آن‌ها درآمد، دزدی می‌کنند. من با این‌ها دشمنی دارم. این‌ها دشمن مملکت هستند. به این جهت آن‌ها را کشته‌ام. من در خارجه که بودم از این‌ها خیلی بودند و خیلی از آن‌ها را کشتم. اینجا هم که آمدم، دیدم در اینجا هم هستند و آن‌ها را می‌کشتم.

اعدام اولین قاتل زنجیره‌ای ایران

روز اعدام فرا رسید، در سحرگاه چهارشنبه ششم تیر ۱۳۱۳ حکم اعدام وی در میدان توپخانه و در مقابل تشکیلات نظمیه مملکتی اجرا شد، وی ابتدا شوخ و سر حال بود، اما با مشاهده طناب دار در هم شکست و بنا بر اظهارات حاضران گفت در صورت آزادی، دو گوسفند برای قربانی نذر خواهد کرد.

بازخوانی پرونده «اصغر قاتل» اولین قاتل زنجیره‌ای ایران +تصاویر

آخرین اظهارات قاتل پای چوبه دار

اصغر قاتل پس از فراخوانده شدن به سمت چوبه دار با اعتراض گفت: «من چند ولگرد و مجهول الهویه را کشتم، شما به خاطر آن‌ها مرا می‌کشید»؟

حکم اجرا و اصغر قاتل به دلیل جنایات متعدد علیه کودکان و نوجوانان به عنوان اولین قاتل زنجیره‌ای ایران، اعدام شد.


بیشتر بخوانید

بازخوانی پرونده قتل‌های سریالی خفاش شب در تهران +تصاویر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۰
Romania
مهر و ماه
۰۶:۰۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
دمش گرم جامعه رو از وجود حیوانات پاک میکرده. باید ازش قدردانی بشه.
Iran (Islamic Republic of)
خاک نشین
۲۳:۴۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
ای کااش برادرش براش زن میگرفت؛ شاید دیگه با این کار برای ارضا کردن حس حیوانیتش سراغ بچه ها نمیرفت و به قتلشون هم منجر نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۱۶ دی ۱۴۰۰
معلوم میشه اون موقع که پلیس و دادگستری وجود نداشته مردم بدون وجود اینام میتونن قاتلا رو پیدا کنن و به سزای اعمالش برسونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۱ دی ۱۴۰۰
وووی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۴ دی ۱۴۰۰
روحش شاد خدا از سر تقصیراش بگذره
-
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۱ دی ۱۴۰۰
روحش در قعر جهنم و در نهایت عذاب باشد ان شاا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۴ دی ۱۴۰۰
حكم متجاوزان ناموسي ، فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۳ دی ۱۴۰۰
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
هنوزم هستن از اینا
مردم واسه ابرو هیچی نمیگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۳ دی ۱۴۰۰
پناه بر خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خدایا خودت به خانواده ها رحم کن
تو این دوره زمونه کم نیستن این افرادکثیف روانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۳ دی ۱۴۰۰
قوانین باید متناسب باشد. یعنی هر چه افرادی که تحت ظلم قرار گرفته اند ضعیف تر باشند، باید مجازات ظالم شدیدتر باشد.
Germany
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۳ دی ۱۴۰۰
تشکر از خبرنگاری که این گزارش رو نوشت، آقا یا خانم خبرنگاری که این‌گزارش رو نوشتی لطفا درباره گرانی بدبختی و بازنشستگان تامین اجتماعی که کاسه گدایی دستشون گرفتن هم گزارش بنویس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۴ دی ۱۴۰۰
نمیدونی گرونی هست که میای مزه میریزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۳ دی ۱۴۰۰
وای از هوای نفس
وای از وسوسه های شیطان

توکلت علی الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خوردن لقمه حرام نتیجه ش چنین شخصی میشه...پدر بزرک راهزن..پدر راهزن..میخواستی این چی ازاب در بیاد دکتر یا مهندس..‌؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۳ دی ۱۴۰۰
اون کسی که میدونست رمدسیور مرگباره و به همه بیمارها تجویز کرد، از صدتا از این قاتلها بدتره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۳ دی ۱۴۰۰
این چنین قاتلان نباید ازاد باشند باید همون اول حکم اعدام صادر میشد قاتل زنجیره ای باید سریل اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۳ دی ۱۴۰۰
ایکاش اسم ائمه را کسی نمیتوانست روی بچه هایش بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۲:۴۰ ۰۳ دی ۱۴۰۰
هر حسینی، حسین نبود، هر یزیدی، یزید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
پس اسم آدمهای عوضی را روی بچه شان بگذارند؟ چقدر احمقی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
عاقبت پیروی از هوای نفس
Iran (Islamic Republic of)
علی مشهدی
۱۱:۵۶ ۰۳ دی ۱۴۰۰
همه فکر میکنن این آدم ها از مادر قاتل متولد میشن
شاید ژن تاثیرگذار باشه
وای اون چیزی که باعث میشه یک انسان تبدیل موجودی کمتر از یک حیوان بشه
انتخاب های زندگیش هست
گاهی مسیر خوب بودن اینقدر سخت میشه که آدم ها دست به انتخاب هیولا شدن میزنن در حالی که نمیدونن چه چیزی در انتظارشون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۳ دی ۱۴۰۰
وای خدای من
خدا آخر و عاقبتمون رو ختم به خیر کن
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس
۱۱:۳۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
بی سر و پا و بی همه چیز خود بی وجودش ،علی اصغر قاتل بود که به بچه های معصوم و نوجوانان مظلوم هم رحم نکرد.
همه حق حیات داشتند ،سی قتل کم نیست .
به جای توبه و به جای پذیرش اشتباه هنوز با پررویی و بی شرمی از درستی کارش می‌گفت!!!!
عجب موجود پستی!،خدایا خودت به همه رحم کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۳ دی ۱۴۰۰
من یه دفعه رفتم ابن بابویه اتفاقی قبر اصغر قاتل رو دیدم یه سنگ قبر داغون داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۳ دی ۱۴۰۰
میخواستی لعنت کنی قبر این عوضی را
Iran (Islamic Republic of)
اللهم صل علی محمد و آل محمد
۱۰:۰۹ ۰۳ دی ۱۴۰۰
قال رسول الله (ص) :

نعمتان مجهولتان الصّحة و الامان
دو نعمتند که مردم از آن غافلند : سلامتی ، امنیت‏
Iran (Islamic Republic of)
ب ص
۱۰:۰۱ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خدایا ما یه مورچه زیرپا میره قلبم درد میگیره این کثافت بچه مظلوم چطور سرمی بریده من تو جبهه دو تا بعثی جلوم بودن من دلم نیومد تیر بزنم اول اونها زدند بعد من تیر هوای زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۳ دی ۱۴۰۰
آن وقت بابت تیر بیت المال وجدان درد نگرفتی که به هدر دادی؟ اصلا حواست بود که چرا به جبهه رفته بودی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۳ دی ۱۴۰۰
الان دلت برای قاتل تفنگ به دستی که به سمتت شلیک کرده، سوخته است؟برای مالی که در تحریم زمان جنگ هدر دادی، نسوخت؟ اشتباه کردی داداش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۳ دی ۱۴۰۰
وسط جنگ که دشمن میخواد بیاد مملکتت رو نابود بکنه شما هم تیر بیت المال رو به هدر دادی هم معلوم نبود با دلسوزی وسط جنگ جون چند نفر از هم رزم هاتو رو بخطر انداختی!
Iran (Islamic Republic of)
https://mohammadhassani.ir/
۰۹:۵۵ ۰۳ دی ۱۴۰۰
باتشکراز باشگاه خبرنگاران جوان
در داستان چاه بابل نوشته رضا قاسمی، اصغر قاتل پیش از اعدام چنین می‌گوید :
«بنده در تمامِ عمر آرزویم این بود که سرم را بر فراز ببینم و دیگران را زیرِ پا. خب حالا طناب دار را که بالا بکشند به آرزویم رسیده‌ام.»
رضا شاه دستور می‌دهد وی را وارونه دار بزنند. سنگ بزرگی را با ریسمان به گردنش بسته و وی را از پاهایش آویزان کردند.[منبع ویکی پدیا]
Germany
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۳ دی ۱۴۰۰
حالا این قاتل کی بوده چون سرش از طناب آویزون شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۳ دی ۱۴۰۰
منبع خبرت غلط گفته است. عکس راببینی معلوم است که سرش بالای دار است
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۱:۳۲ ۰۴ دی ۱۴۰۰
آخه ویکی پدیا منبعه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۳ دی ۱۴۰۰
ازینا هنوزم هستن قطعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۳ دی ۱۴۰۰
قاتل بدون شک یک جنایتکار است که ارزشی بیش از زندگی دارد. اما قربانیان نیز در نهایت بسیار وحشتناک هستند.. زیرا آنها به قصد انجام بدکاری جان باختند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خودت فهمیدی چی گفتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۳ دی ۱۴۰۰
چطور چنین توجیهی داری؟وقتی اون بچه های بی گناه رو فریب میداده ودر واقع می دزدیده؟!
Germany
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۳ دی ۱۴۰۰
این طفلی شاید پدر قاتلی باشه که دنبال توجیه فرزند قاتلش هست ....
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۱:۳۳ ۰۴ دی ۱۴۰۰
داداش مشخصه که شما فارس نیستی، جمله ات رو به فارسی ترجمه کردی. مأمور کدوم سازمان کثیفی هستی؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر بسیجه
۰۷:۵۲ ۰۳ دی ۱۴۰۰
اصغر بروجردی چشمانش و نگاهش خالی از انسانیت است، سبحان الله که تهی از دل و احساس است، نگاه به تنهایی حکایت از همه اینها دارد، پس حرکات و اعمال او را چگونه می بینی! به ندرت فردی را می بینم که فقط با نگاه کردن به یک عکس ثابت نشانه های ظلم و ظلم قابل مشاهده باشد تصویر ابزارها مرا به وحشت انداخت، خدای من، همه اینها برای شکنجه فردی است که فقط با خفگی می تواند بمیرد!
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۳ دی ۱۴۰۰
روحش همیشه در عذاب و آتش جهنم باد
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر بسیجه
۰۷:۳۶ ۰۳ دی ۱۴۰۰
صادقانه بگویم که این یک ضایعه بزرگ برای بشریت است، این شخص می توانست با اختراعات و ایده های خود به دنیا کمک کند، بد نیست از فناوری متنفر باشید، اما رفتار او اشتباه بود، او تصمیم نداشت که یک جنایتکار شود و می توانست زندگی کند و کار خود را در کشوری در حال توسعه به دور از فناوری تکمیل کند.
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۲:۴۸ ۰۳ دی ۱۴۰۰
عزیز حالت خوبه ؟ ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۳ دی ۱۴۰۰
گیج می زنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۳ دی ۱۴۰۰
اختراعش همین بود دیگر! حتما اختراعات که نباید انسان دوستانه باشند.
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۱:۳۴ ۰۴ دی ۱۴۰۰
30 قتل، 30 تجاوز، صدها دزدی بخشی از دستاوردهای ایشان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس
۰۶:۳۵ ۰۳ دی ۱۴۰۰
موجودات پستی که جان و مال مردم را به خطر می‌اندازند در هر دوره ای وجود دارند.
سزای همچنین فرد کثیفی، اعدام بود.
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۶:۰۳ ۰۳ دی ۱۴۰۰
محمد بیجه شخص قانون شکن تری بود در طی بیش از یک سال آن هم در سال 82 و 83 ، با بیان اینکه می خواهد خرگوش یا روباه را از لانه هایشان بیرون بیاورد، با علی باقی کودکان را به بیابان فریب داد. سپس قربانیان خود را با ضربات سنگ مبهوت میکرد، آنها را مورد آزار جنسی قرار میداد و اجساد را در گورهای کم عمق دفن میکرد.بیجه حتی اجساد مرده را از خاک درآورده و خون آنها را میمکید و همچنین با سوزاندن اغلب سعی در از بین بردن اجساد داشت همچنین حیوانات مرده را در نزدیکی بدن قربانیان خود قرار دادند تا بوی اجساد پوسیده را بپوشانند. بیجه در دادگاه سیگار می کشید و به همه حاضران توهین می کرد. یکبار با نگاه کردن به عکس یکی از پسرهای گمشده، بر سر پدر غمگین پسر فریاد زد که او هرگز نمی توانست با کودک کاری داشته باشد زیرا او بسیار زشت است. در بازداشت، بیجه مقلب به خون آشام صحرا از اعتراف به جنایات خود بسیار خوشحال بود. وقتی از او پرسیدند که چند نفر را کشته است، به طور اتفاقی پاسخ داد: «نمی‌دانم سی یا چهل». بعداً گفت که احتمالاً بین پنجاه تا هفتاد پسر را کشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۳ دی ۱۴۰۰
علی بیجه. و ممد باغی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۳ دی ۱۴۰۰
بسیجه نه بیجه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۳ دی ۱۴۰۰
محمد بسیجه معروف به بیجه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۳ دی ۱۴۰۰
پس از اعدام هیچ‌یک از اعضای خانواده‌اش جنازه‌اش را تحویل نگرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر بسیجه
۰۵:۱۹ ۰۳ دی ۱۴۰۰
ای پروردگار مهربانم چه بگویم و چه بنویسم...؟ کشتن او بزرگترین اشتباه در تمام قوانین است... اما این جنایتکار به نظر من فقط یک مجازات دارد او را با زنجیر آهنی می بندند و تکه های خیلی کوچک می کنند و به سگ های گرسنه غذا می دهند و حیوانات درنده تا زمانی که چربی و گوشتش تمام شود و من فکر می کنم این کافی نیست ... اما ما او را به مجازات کامل می گذاریم در آخرت او ناگزیر در جهنم خواهد پوسید ... کجا این هیولا را بزرگ کردید؟ و چه کسی او را به دنیا آورد و چه چیزی از سموم خطرناک مکیده شد تا این حد وحشتناک وحشیانه باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۳ دی ۱۴۰۰
گناه مادر چیه؟
در بعضی مواقع پدر و مادر بی خبر و بی گناهد.
Germany
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۳ دی ۱۴۰۰
یا پدر یا مرد یکی مقصر قطعی میباشد. که یک حرومزاده و خون‌آشام تحویل جامعه می‌دهند و بعضا چهلم و سالگرد هم میگیرن طفلی فقط قتل کرده بود و فقط سلاخی کرده بود...
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر بسیجه
۰۵:۱۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
چه مرد کثیفی از شکنجه و کشتن بچه بیچاره طوری تعریف کرد که انگار دستور غذا را تعریف می کرد!!
این هیولا از چه خاکی خلق شده؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۰۴:۱۸ ۰۳ دی ۱۴۰۰
روحش شاد!!!!وجود اینگونه انسانها مانند ضررورت وجود لاشخورهای محیط زیست است که باعث پاک شدن جامعه از افراد بی سروپا وبچه پرروها میگردد ودر صورت حذف این لاشخورها از جامعه توازن بهم میریزد ودیگر کسی نیست که روی این بچه پر روها را کم کند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۰۴ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خدا شفا بده اگه عقل داشتی این حرف را نمیزدی فرض کن با داداش خودت یا خودت این کار را می‌کرد بازم این مزخرف را میگفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۰۳ دی ۱۴۰۰
اسدی باید خودت هم تحت تعقیب باشی،انگار از همین قماشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۰۳ دی ۱۴۰۰
شما حتما یک روانشناس برو استعداد قابل توجهی برای تبدیل شدن به امثال اصغرقاتل داری.آخه مومن داریم راجع به انسان حرف میزنیم ن طبیعت . هرجرم و خطایی خداوند متعال درهای توبه و یا بخشش رو به نوعی برای اون خطا باز گذاشته.حالا شما چطور میگی انسانها لاشه ای هستند که لاشخورها باید بخورندشون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۳ دی ۱۴۰۰
اُی فکر کنم مادرت و مادر بزرگت همین کشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۳ دی ۱۴۰۰
اگر به شوخی و تفریح هم نوشته باشی باز هم اگر به داد خودت نرسی سرنوشت بدی در انتظارت است.
پناه بر خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
نکنه یکی قبلا روی تو را کم کرده که حالا حیون صفت شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۳ دی ۱۴۰۰
نسبتی دارید با این اصغر آقا اینقدر تعصب شو میکشی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۳ دی ۱۴۰۰
لطفا مسولین هر چه سریعتر فرستنده این نظر را دستگیر واقدامات لازم را انجام دهند،وتاآخر عمرش آن را تحت کنترل داشته باشند،ظاهرا اوضاعش شبیه به اصغر قاتل است،اطرافیانش هم باید بررسی وکنترل شوند،ممکن است الان هم دیر شده باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۳ دی ۱۴۰۰
خدایا به جای اسدی نمی شد یه کم با کیفیت تر می آفریدی؟ فازت چیه؟ البته از همین کلمات میشه فهمید که پر از عقده ای.... بچه ها هیچ گناهی ندارن امثال شماها هستن که مرزبندی میکنن.....
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۰۸:۴۶ ۰۳ دی ۱۴۰۰
شنیدن داستان این آدم نماها باعث تئلید درد و رنج برای هر انسان عاقلی میشود و از آن درناکتر وجود افرادی مانند شما هستند که هنوز زنده هستید و از این وقایع و این انسان نماها حمایت و عمل زشت و قبیحشان را مورد تایید و ستایش قرار میدهید , اگر چه این موضوع و تکرار آن و بوجود آمدن اینگونه افراد دور از ذهن نیست , همان لقمه حرام و تامین معاش زندگی و اهل و عیال از دزدی و راهزنی در دو نسل متوالی که اینگونه افراد را به جامعه تحمیل میکند , متواند تکرار پذیر باشد و افراد دیگری هم به همین منوال و به همان دلایل ( به سبک امروزی) تحویل جامعه شوند و خودر ا برتر دیده و سایرین را لاشه فرض کرده و خود را لاشخور و خود را مانند آقای اسدی متوازن کننده جامعه تصور نموده و با این وقاهت و پر رویی گنده گویی کند , قطعا شما هم خوراک لاشخور هایی با طرز تفکر خودت خواهی شد و جامع از شر افراد کثیفی مانند شما پاک خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۳ دی ۱۴۰۰
تبارک الله انسان غریبه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۳ دی ۱۴۰۰
نکنه داداش اصغری خخخخخخ،تو چکاره حسنه دنیایی ؟این دنیا افریدگار داره به تو چه ربطی داره؟اول از خودت باید شروع کرد حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۳ دی ۱۴۰۰
دوستان
اسدی فقط تو قیاس اشتباه کرده.
ونمیدونسته حکم قیاس برای هر موضوعی قابل اجرا نیست.
جان ومال وناموس انسانها قابل قیاس با موضوعات دیگر نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۳ دی ۱۴۰۰
لابد توام یکی مثل اصغر قاتل یا از نوادگان اون هستی و تورو هم باس اعدام کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۳ دی ۱۴۰۰
تو بیماری روانی و سادیسم داری ،دوست داری کسی خودت و برادر و پدر و مادر و خواهر و فامیلت را بی دلیل بکشد.
هر که خود را جای مقتول بگذارد یقینا باید خیلی دیوانه و روانی باشد که کار قاتل را تأیید کند مگر اینکه مقتول جرم بسیار بزرگی داشته باشد نه سی کودک و نوجوان و جوان مظلوم و بی دفاع .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۳ دی ۱۴۰۰
مردک جز قماش اصغرقاتلی و نیروی انتظامی سریعا چنین افرادی را مجازات کند
تمام قاتلین و کثافت کارهایی مثل اصغر وقاتل و بیجه ، ساده لوحی و خونسردی مظلوم نمایی خاصی دارند و مردم به ندرت به انها شک میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۳ دی ۱۴۰۰
اینو پیدا کنید و به پلیس تحویل بدین به والله قسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۳ دی ۱۴۰۰
به خدا این یکی از این اصغر قاتلاست
اگه من جای شما درنگ نمیکردم و زود دستگیرش میکردم
کاش هنوز دیر نشده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۳ دی ۱۴۰۰
اسدی قاتل
تیتر چند وقت دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۳ دی ۱۴۰۰
احتمالا تو هم از قربانی ها هستی که هنوز زنده ماندی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۳ دی ۱۴۰۰
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۸ دی ۱۴۰۰
ایکاش تو هم گیر اون یارو میوفتادی یا یکی باشه همون بلا رو الان سرت بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
فکر کنم روی تو وخانواده ات کم کردن می خواهد.
آخرین اخبار