رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲۶۲ کیلو گرم مواد افیونی در بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو در محور "بزمان-ایرانشهر" شهرستان بمپور و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سرهنگ محمد رضا نصیری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بمپور با اشراف اطلاعاتی خود یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر را که قصد انتقال محموله مواد افیونی به مرکز استان و سپس قاچاق آن به عمق کشور را داشت، شناسایی و دستگیری این سوداگر مرگ را به صورت ویژه تحت بررسی قرار دادند.

وی  گفت: مأموران پس از چند روز رصد و کنترل تحرکات این قاچاقچی، سرانجام روز گذشته قاچاقچی مورد نظر را در حالی که با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد افیونی از محور "بزمان-ایرانشهر" بمپور بود را مشاهده و در عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف و او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت:در بازرسی از خودروی توقیفی، مقدار ۲۶۲کیلو گرم مواد افیونی تریاک کشف شد.

سرهنگ نصیری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با سوداگران مرگ تأکید و از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار