نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با قهرمانان مسابقات جهانی وزنه برداری تاشکند ازبکستان دیدار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در دیدار با مربی و مدال آوران تیم ملی وزنه برداری ضمن تبریک این پیروزی و قهرمانی گفت: حرکت مقتدرانه و به جای آقای معتمدی در اعتراض به پخش اشتباه سرود ملی در شرایط سنگین مسابقات بین المللی و پافشاری و تذکر برای تصحیح این اشتباه نوعی رشادت و باعث افتخار بود.

وی گفت: ورزشکاران در میادین مختلف برای کشور افتخار کسب می‌کنند و مسوولان هم باید از آن‌ها حمایت لازم را داشته باشند، زیرا ورزشکاران تا سن خاصی می‌توانند به ورزش قهرمانی ادامه دهند و پس از آن دیگر شرایط ورزش قهرمانی برای آن‌ها وجود ندارد و مسوولان باید از امروز به فکر ورزشکاران در دوران بعد از قهرمانی هم باشند و کار و شغل آبرومند مناسبی برای آن‌ها در نظر بگیرند تا زندگی این ورزشکاران هم تامین شود.

وی گفت: امروز ما در جنگ اقتصادی و فرهنگی با دشمنان قرار داریم و دشمنان در تلاشند تا از هر طریق ممکن به کشور ما ضربه بزنند و باید همه اقشار کشور همچون ورزشکاران کمک کنند و سعی کنیم تا در مقابل دشمنان بایستیم و سختی‌ها را تحمل کنیم.

آیت الله طباطبایی‌نژاد گفت: در صورتی که تقوا داشته باشیم، دشمنان نمی‌توانند هیچ ضرر و ضربه‌ای به ما وارد کنند و می‌توانیم در مقابل آن‌ها بایستیم.

وی گفت: در گذشته کسی جرات بی احترامی به پرچم آمریکا را نداشت امروز در نقاط مختلف دنیا به این پرچم به آتش کشیده می‌شود، زیرا امروز مردم دنیا در حال بیداری هستند.

امام جمعه اصفهان با قدردانی از همه مدال آوران و قهرمانان در مسابقات جهانی و بین المللی گفت: کسب مدال طلای وزنه برداری بعد از چندین سال در مسابقات بین المللی باعث افتخار و کسب مدال نقره توسط بانوان در مسابقات بین المللی همانند کسب مدال طلای مردان ارزشمند است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.