آثار تجسمی ۶ هنرمند کرمانشاهی در ۲ نمایشگاه مجازی کشور ترکیه به نمایش در آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نمایشگاه‌های بین المللی گروهی «سرزمین ما» و «رسم وافع گرا» شامل نقاشی، تصویرسازی، نقاشی خط و عکس هنرمندان ایرانی از ۲۴ آذر ماه به صورت مجازی در وبسایت گالری ارتز ترکیه و وبسایت گروه هنری رسم برپا شده اند و تا ۳۰ آذر در معرض دید عموم است.

«بهمن زارعی»، «نغمه شهلایی»، «نوید رحمانی»، «فاطمه چاله چاله»، «صبا نادری» و «زهرا حیدری» هنرمندان کرمانشاهی هستند که در این نمایشگاه آثارشان به نمایش در آمده است.

سمیرا صفاری که کار برگزاری این نمایشگاه را بر عهده دارد گفت: دیدگاه‌ها و چشم انداز‌های متفاوت، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت هنرمندان ایران، همچنین ارتباط و آشنایی بیشتر متقاضیان بین المللی با هنر ایرانیان و ارتقاء سطح کیفـی و فصل مشترک سازی میان هنر‌ها از جمله اهداف این نمایشگاه است.

او افزود: از میان بیش از۶۰۰ اثر دریافت شده در دبیرخانه نمایشگاه سرزمین ما، طی دوره فراخوان، ۴۳ اثر، از ۴۲ هنرمند و نیز، از میان بیش از۴۰۰ اثر دریافت شده در دبیرخانه نمایشگاه رسم واقع گرا طی دوره فراخوان، ۳۸ اثر با سبک رئالیسم و هایپرئالیسم، از ۳۶ هنرمند ایرانی داخل و خارج از ایران انتخاب شدند.

گفتنی است:علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به سایت گالری ارتز استانبول ترکیه به آدرس galeriarts.com و یا وبسایت گروه هنری رسم به آدرس www.rasmgroup.com مراجعه کنند. 

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.