برخی از جاده‌های مسدود شده ناشی از فعالیت سامانه بارشی در روستا‌های کوهرنگ و اردل بازگشایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، خسرو کیانی سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت سامانه بارشی اخیر گفت: به‌دنبال مسدود شدن راه ارتباطی برخی روستا‌های شهرستان‌های کوهرنگ و اردل، با تلاش نیرو‌های راهداری مسیر این جاده‌ها بازگشایی شد.

 او اضافه کرد: هم‌اکنون جاده دسترسی به روستا‌های مناطق لبد و سه‌جوگاوشیر شهرستان کوهرنگ و روستا‌های دیناران شهرستان اردل بازگشایی شده است.


بیشتر بخوانید


کیانی با اشاره به مسدود بودن گرنه عسل‌کشان در جاده چلگرد به دهستان موگویی افزود: مسیر روستا‌های این منطقه همچنان مسدود است و به‌محض پایان بارندگی عملیات بازگشایی آن آغاز می‌شود.

کیانی اضافه کرد: هم‌اکنون تمامی مسیر‌های اصلی ارتباطی در چهارمحال و بختیاری باز و تردد خودرو‌ها با رعایت نکات ایمنی امکان پذیر است.

او یادآور شد: عملیات بازگشایی جاده‌های استان براساس اولویت راه‌های اصلی، بین‌روستایی و شهری، فرعی و آنتنی انجام خواهد شد.

کیانی اظهار داشت: رانندگان برای تردد از جاده‌های چهارمحال و بختیاری به‌ویژه گردنه‌های گوشنگلی، ناغان، چری، شاه‌منصوری و تاراز به زنجیر چرخ، سوخت کافی، تجهیزات زمستانی و لباس گرم مجهز باشند و علاوه بر توجه به سرعت مطمئنه نسبت به رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی اقدام کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار