مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز گفت: با توجه به بارش ۵۰ سانتی برف در این مجموعه پیست بین المللی تا هفته آینده بازگشایی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.

ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

صادق کلهر، مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز گفت: با بارش های خوبی که طی روزهای گذشته داشته ایم هم اکنون حدود ۵۰ سانتی متر برف در پیست بین المللی دیزین باریده و با توجه به بارش های پیش روی نیز که در روزهای آینده خواهیم داشت این پیست از این نظر در وضعیت خوبی به سر می برد.

مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز افزود: از سوی دیگر استاندارد سازی و به روز رسانی تجهیزات در این پیست در ماه های گذشته انجام که موجب شده تا امروز این پیست در آستانه بازگشایی قرار بگیرد.

کلهر گفت: با توجه به این روند درهای پیست بین المللی دیزین از هفته آینده به روی علاقمندان و ورزشکاران باز شود.

او با بیان این که زمان بازگشایی رسمی پیست بین المللی دیزین در هفته آینده به زودی اطلاع رسانی می شود افزود:  لیگ کشوری آلپاین از جمله رقابت هایی است که در اواسط دی ماه به میزبانی پیست بین المللی دیزین برگزار می شود.

انتهای پیام /ر. ن

 

برچسب ها: بارش برف ، پیست دیزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.