واتساپ در حال آماده شدن برای ارائه یک ویژگی جدید است که به نفع مدیران گروه ها خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از en.royanews ، گزارش‌های جدیدی حاکی از این هستند که واتساپ در حال حاضر در حال آزمایش تعداد زیادی ویژگی جدید است، از جمله قابلیت جالبی که به مدیران گروه اجازه می‌دهد پیام‌های همه اعضا را حذف کنند. مدیران گروه اکنون می‌توانند همه پیام‌ها را حذف کنند، حتی پیام‌هایی که توسط اعضای عادی گروه ارسال شده اند. بعد از آن پیام "این پیام توسط مدیر حذف شده است" در گروه ظاهر می‌شود و برای همه قابل مشاهده خواهد بود.

پیام رسان واتساپ در حال حاضر در حال آزمایش این ویژگی به صورت داخلی است و ممکن است به زودی آن را برای عموم مردم منتشر کند. هدف این ویژگی جدید، دادن اختیارات جدیدی به مدیران گروه است که از طریق آن، پیام‌های ارسال شده در گروه‌های خود را کنترل کنند.

واتساپ

البته یک ویژگی دیگر نیز به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و آن توانایی گوش دادن کاربران به پیام صوتی قبل از ارسال آن است. برای انجام این کار، باید نماد میکروفون را طبق معمول فشار داده و نگه دارید تا پیام صوتی ضبط شود، سپس آن را به سمت بالا بکشید تا به حالت ضبط بدون نگه داشتن دست بروید و وقتی کارتان تمام شد، روی دکمه توقف ضربه بزنید و دکمه پخش را فشار دهید تا پیام خود را به صورت پیش‌نمایش ببینید. اگر از پیام راضی هستید، دکمه ارسال را بزنید و در غیر این صورت آن را حذف کرده و دوباره ضبط کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جوجه کشی کاردینال
۱۴:۵۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
کار کردن با واتساپ خیلی راحت و بهتر از تلگرام چون فیلتر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
ای کاش واتساپ صهیونیستی رو هم ببندند .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۳۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
فقط تلگرام بعد صد سال هم بهش نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
قریشی بوکانی
۱۰:۵۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
در بین شبکه های اجتماعی ایرانی سروش و ایتا هم خیلی با کیفیت هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
تلگرام ناامنه و پیامرسان های داخلی خیلی بهترند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
ایتا از واتساپ خیلی بهتره و امکانات بیشتری هم داره خود آمریکایی ها به واتساپ اعتماد ندارن ما رسانه هامون برای ویژگی هاش مطلب میزنن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
چرا به جای خبر از پیامرسان های داخلی اغلب ، خبر از پیامرسان های صهیونیستی و ناامن واتس اپ و اینستاگرام و تله گرام میگذارید؟!لطفا این مشکل را رفع کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
ترجمه خوبی نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
سلام از مجلس شورای اسلامی میخواهیم فکری به حال اشتغال چندمیلیون فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار لیسانس و فوق لیسانس،سربازی رفته،عضو خانواده ایثارگر،بسیجی و شورای پایگاه می‌کرد که هر چه دارند از امنیتی هست که این عزیزان فی سبیل الله براشون درست کردند،اینها نه کاری دارند،نه خانه ای،نه خودرویی،حداقل دولت دومیلیارد تومن وام بانکی بدون سود و بدون ضامن به این عزیزان بدند،چون هیشکی ضامن یک بیکار نمیشود.علم بهتر است یا ثروت،عدالت برای همه مردم ایران.نصیروندگرمی.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
فقط شما بیکار و بی خونه هستین؟
آخرین اخبار