سرپرست کمیته فوتسال درباره آخرین وضعیت البسه تیم‌های ملی توضیحاتی را بیان کرد.

احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ملی پوشان کشورمان جهت انجام ۲ دیدار دوستانه برابر ایتالیا اظهار داشت: بعد از جام جهانی لیتوانی اولین اردوی تیم ملی جهت انجام ۲ دیدار دوستانه برابر ایتالیا از هفته گذشته در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار شد. برنامه بازی دوستانه تیم ملی فوتسال برابر ایتالیا از ۷ ماه پیش صورت طراحی شده بود و خوشبختانه فدراسیون فوتبال با انجام این مسابقه موافقت کردو قرار است این دیدار دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به میزبانی ایتالیا برگزار شود. با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال ایتالیا خودش را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های اروپا آماده می‌کند به همین دلیل بازی با ایران آخرین دیدار دوستانه این تیم قبل از شروع این رقابت‌ها خواهد بود.

بعد از جام جهانی تیم ملی تغییرات زیادی کرده است

سرپرست کمیته فوتسال افزود: ایتالیایی‌ها کاملا با فوتسال ایران آشنا هستند و می‌دانند که تیم ملی ایران چه قدرتی در سطح جهان دارد. بعد از مسابقات جام جهانی لیتوانی در ترکیب تیم ملی تغییراتی به وجود آمده است و تیم تا حدود بسیار زیادی جوان شده است و بازیکنان جوان با انگیزه بالایی برابر ایتالیا حاضر خواهند شد.

بازیکنان باید از بازی با ایتالیا نهایت استفاده را ببرند

اصولی ادامه داد: امیدوارم در ۲ بازی دوستانه تیم ملی با ایتالیا بازیکنان از این فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را برده و با آمادگی خوبی برای حضور در مقدماتی جام ملت‌های آسیا آماده شوند. در هر صورت بازی با ایتالیا امتحان خوبی برای ملی پوشان کشورمان خواهد بود تا خودشان را برای رقابت‌های بین المللی آینده آماده کنند.


بیشتر بخوانید


انجام بازی‌های دوستانه یکی از بزرگ‌ترین اهداف کمیته فوتسال است

سرپرست کمیته فوتسال درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی قبل از شروع مقدماتی جام ملت‌های آسیا نیز گفت: بازی‌های دوستانه یکی از اهدف ما در کمیته فوتسال است که آن را به شدت دنبال خواهیم کرد. ما در کمیته فوتسال تصمیم داریم برای تیم ملی بازی‌های خوبی را فراهم کنیم تا ملی پوشان با تیم‌های صاحب نام و قدرتمند جهان بازی کنند. ما هر چقدر با تیم‌های مطرح جهان بازی کنیم قطعا تیم ملی آماده تری خواهیم داست و کادر فنی و بازیکنان می‌توانند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنند.

آل اشپورت نتوانست تعهدات ما را به خوبی فراهم کند

اصولی درباره آخرین وضعیت قرارداد فدراسیون فوتبال با البسه آل اشپورت که به کجا کشیده شد بیان کرد: این قرارداد در دوره قبل فدراسیون فوتبال منعقد شده بود و قرار بود آل اشپورت البسه تیم‌های ملی ما را تامین کند. متاسفانه تعهدات این مجموعه کامل صورت نگرفت و خیلی از مفاد آن قرارداد اجرایی نشد. تا اینکه مجموعه آل اشپورت سال گذشته نامه مکتوبی به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و در آنجا خواستار ختم قرارداد شد. در نهایت با دستور عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال قرارداد ما با این شرکت خاتمه داده شد تا تیم‌های ملی دچار تامین البسه نشوند.

هشتم دی ماه آخرین فرصت برای گرفتن پیشنهاد طرح لباس تیم ملی است

سرپرست کمیته فوتسال گفت: بعد از این موضوع ما به به شرکت‌های داخلی و خارجی اعلام کردیم که آمادگی داریم تا از طرح‌های آن‌ها برای البسه تیم ملی استفاده کنیم و قرار شد شرکت‌ها تا ۸ دی ماه است پیشنهادات خودشان را در سامانه فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی کنند. ما می‌خواهیم تا آنجا که امکان دارد از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم. چنانچه نتوانستیم از پوشاک داخلی استفاده کنیم پیشنهاد خارجی را مورد بررسی قرار خواهیم داد و بعد از آن تصمیمات لازم اخذ خواهد شد.

مفاد قرارداد با شرکت آل اشپورت به وکلای حقوقی مربوط است

اصولی درباره نیاز‌های فدراسیون فوتبال در قبال البسه تیم ملی تصریح کرد: ما در فدراسیون فوتبال به دنبال آن هستیم تا نیاز‌های فدراسیون و تیم‌های ملی کشورمان را به خوبی فراهم کنیم. همچنین مفاد قرارداد با شرکت آل اشپورت به دوستان حقوقی ما بر می‌گردد و من زیاد در جریان موضوعات حقوقی این پرونده نیستم. به هر حال در دوران کرونا به خاطر تعطیل بودن شرکت‌ها دوستان ما در آل اشپورت معتقد بودند که فعالیتی از سوی فدراسیون فوتبال صورت نگرفته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار