علی شایی گفت: ۴۸ میلیارد ریال اعتبار از سهم وزارت ورزش برای ساخت چهار سالن ورزشی استان ایلام که پیشرفت بیشتری داشتند جذب و در قالب اوراق به پیمانکاران تحویل شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، مظفر علی شایی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، گفت: در مصوبات سفر رییس جمهور ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل هشت باب سالن ورزشی از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات ملی و استانی تصویب شد.

او در خصوص استخر موسیان نیز بیان کرد: برای این پروژه قرار شد از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت ۴۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یابد و سهم ورزش و جوانان نیز ۴۰ میلیارد ریال بوده که ۲۸ میلیارد ریال آن جذب شده و مابقی نیز در بودجه سال ۱۴۰۱ تخصیص خواهد یافت.

علی شائی ادامه داد: در خصوص زمین‌های فوتبال نیز سهم وزارت ورزش و جوانان که ۱۲ میلیارد ریال بود جذب شد و چهار زمین دیگر که اعتبارات آن‌ها باید از محل اعتبارات استانی تامین شود، هنوز تخصیص نیافته که در صورت تخصیص این پروژه ها به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام بیان کرد: هفت باب زمین چمن مصنوعی داشته ایم که چهار مورد آن به صورت سهم ۵۰ درصد از طرف وزارتخانه ایجاد می‌شود که ۱۱۰ میلیارد ریال آن از وزارتخانه جذب شده است.

علی‌شائی ادامه داد: همچنین در شهرستان هلیلان در ۲ سال گذشته یک زمین چمن بزرگ با همکاری وزارت نفت و بنیاد مستضعفان افتتاح شد و ۲ زمین مصنوعی کوچک نیز در ۲ روستا در حال احداث است که یکی از آن‌ها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او ابراز امیدواری کرد: سرانه ورزشی استان که هم‌اکنون ۹۳ سانتیمترمربع است تا پایان سال به ۹۶ سانتیمتر مربع برسد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.